Sign in to follow this  
franslinn

Pro Cycling Manager 2018 / Le Tour de France 2018

43 posts in this topic

Weet er iemand of dit jaar een PCM (Procyclingmanager 2018) 2018 uitkomt ?

Bedankt

Edited by tinyriconen

6 uur geleden zei franslinn:

Weet er iemand of dit jaar een PCM (Procyclingmanager 2018) 2018 uitkomt ?

Bedankt

Ja, tussen half en eind juni ergens.

Edited by Bart

5 uur geleden zei Bart:

Ja, tussen half en eind juni ergens.

Ben je daar zeker van? Ik zie het hier nergens tussen staan. Zou me niet verbazen mochten ze een keer stoppen met dit spel te maken.

WAT ZEG JIJ?!?

Dan eis ik direct al mijn geld terug!

15 uur geleden zei Evert:

Ben je daar zeker van? Ik zie het hier nergens tussen staan. Zou me niet verbazen mochten ze een keer stoppen met dit spel te maken.

huh waarom doet dat spel het zo slecht dan?

17 uur geleden zei Evert:

Ze gaan bij Focus toch geen 20 keys beschikbaar maken voor het wk als dat spel er niet komt. Al kan je van die mannen natuurlijk wel alles verwachten. :bonk:

26 minuten geleden zei Bart:

Ze gaan bij Focus toch geen 20 keys beschikbaar maken voor het wk als dat spel er niet komt. Al kan je van die mannen natuurlijk wel alles verwachten. :bonk:

Ze praten opvallend genoeg dit jaar enkel over prijzen op het wk. 'Keys' staat nergens vermeld denk ik. Het kan bv ook een t-shirt van de tour zijn dat ze uitdelen

4 uur geleden zei Evert:

Ze praten opvallend genoeg dit jaar enkel over prijzen op het wk. 'Keys' staat nergens vermeld denk ik. Het kan bv ook een t-shirt van de tour zijn dat ze uitdelen

Ah niet zo in detail gelezen. Ja dan weet ik het ook niet.

Vorig jaar kwam het eerste nieuws over PCM 2017 op 1 juni, dus het is nu veel te vroeg om al nieuws te verwachten. Al zou ik niet te veel verwachten vand e game, ik verwacht gewoon een PCM2017 v2.0

Edit: Was blijkbaar eind april, dus binnen een paar weken zal er wel nieuws zijn. 

Edited by Jowinho

1 uur geleden zei Jowinho:

ik verwacht gewoon een PCM2017 v2.0

En eigenlijk is dat ook wat ze moeten doen. Het ene jaar de vorige editie finetunen en op de achtergrond werken aan een sterk vernieuwde editie voor het jaar erna. Ieder jaar achter alles aan hobbelen werkt natuurlijk ook niet.

3f876da7-0265-4fb5-af3d-c25b67e2a296.jpg

25da5494-7c4b-48ff-815e-5cb6288d6e7a.jpg

Tour de France 2018 Spel till Playstation 4

LEAD YOUR TEAM TO VICTORY!

Step into the shoes of sports manager and lead your pro cycling team through a challenge-packed 2018 season. Compete in over 200 races across 500 stages around the world, including famous Tours such as La Vuelta and the iconic Tour de France.

It’s up to you to make all decisions for your team: hiring the best cyclists and staff, contract negotiations, sponsoring, race scheduling, training… During the race, choose the finest tactics to lead your riders to victory. Play solo or online multiplayer in leagues or clans with up to 16 players and prove to everyone who is the best pro cycling manager!

NEW FEATURES

Advanced contract and negotiation management in Career mode with in-depth transfer and recruitment mechanics.

Deeper progression system in Pro Cyclist mode, with more possibilities than ever to personalize and build your cyclist.
Enhanced in-race immersion with many improvements, including bigger breakaways and more realistic and aggressive AI during sprints.

RELEASE

• Pro Cycling Manager 2018 (pc) - 28 june
  • Le Tour de France (xbox one & ps4) - 28 june
Edited by Bart

Op 24-4-2018 om 00:59 zei delegendelolsmurf:

dus weer geen veranderingen? :clown:

Contracten gaan niet meer werken en de gemiddelde ontsnapping gaat 30 renners bevatten.

En de AI gaat à la Theo Bos de sprints rijden.

Lekker.