• 0
Sign in to follow this  
wigginsfroome

PCM 17 niet werkende truien en materiaal

Question

Hallo,

Ik ben bezig met mijn carrière op pcm 17, maar wat mij net opviel was dat ik in de eerstvolgende etappe van de Vuelta geen goede kampioenstuien en goed materiaal zie. Ik zie alleen de standaard pcm landskampioen truien en materiaal. Wat ik hiervoor wel heb gedaan is: ik wilde een db gaan maken met de PackIta (de db waar ik mee speel), maar na een paar reageert niet meldingen heb ik het opgegeven. Het rare is is dat ik het niet heb laten opslaan en dat alles nog hetzelfde is als ervoor in de mapjes, maar geen werkend materiaal en kampioenstruien. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

WigginsFroome

9 answers to this question

• 1

Dit zijn standaard bugs voor mensen die fan zijn van Froome en Wiggins

• 0

Tot aan die Vuelta had je wel alles op orde? Dan moet het gesleutel van jezelf ermee te maken hebben. Irritant natuurlijk. Blijkbaar is ergens toch iets veranderd. Maar als je eerder, toen alles nog werkte, niks had gedaan dan alleen de pack gedownload en je carrière gestart, dan zou herinstalleren van de pack volgens mij voldoende moeten zijn.

• 0

@tinyriconen
De herinstallatie is voltooid. Het was trouwens de FDB ipv de PackIta. De truien doen het allemaal, maar het materiaal is nog de standaard pcm. Ik weet niet of de FDB het echte materiaal bevat of de standaard van pcm zelf. Wet jij dat misschien?

• 0

De FDB bevat veel 'fan-made' tenues dus die zou je wel moeten zien lijkt me :/ Ik ga er nog eens over nadenken!

• 0

Oh even niet goed opgelet met lezen. Materiaal zit niet in de FDB. Daar zou je een grote download via een andere server moeten hebben (lukt niet via Steam). En die is dan ook nog eens verplicht om de db werkend te hebben.

Daarom ervoor gekozen een stabiele, eenvoudige (maar werkende) database via Steam aan te bieden. Helaas zonder materiaal.