• 0
Sign in to follow this  
delegendelolsmurf

enkele vragen

Question

ik tag alvast jou even aangezien je de enige bent die wat actief is in het helpforum. @tinyriconen

als ik bv. 28 ploegen heb in de beste divisie. doen er 28 mee in de koersen of niet? of wat is de juiste verdeling? en hoeveel zakken er sowieso?

ik ben op zoek naar de juiste afkorting van de algerijnse en van de costa ricaanse nationaliteit op pcm fast editor :D

10 answers to this question

• 1

Ik zou denken ALG en CRC maar dat is gokken ;)

Ik zal eens kijken of ik tot een antwoord kan komen. Er staat me iets bij dat er wel een max is, dus dat je niet een peloton van 252 (ex wildcards) kan hebben. 

• 1

Algerije is geloof ik DZA

• 0
10 uur geleden zei Dahls:

Algerije is geloof ik DZA

:notworthy:

19 uur geleden zei tinyriconen:

Ik zou denken ALG en CRC maar dat is gokken ;)

Ik zal eens kijken of ik tot een antwoord kan komen. Er staat me iets bij dat er wel een max is, dus dat je niet een peloton van 252 (ex wildcards) kan hebben. 

:notworthy:

• 0
Op 15-4-2018 om 23:12 zei tinyriconen:

en? :D

kheb 36 franse ploegen, 1 deense, 1 britse, 1 australische, 1 kazachse, 1 russische, 1 poolse, 1 zuid afrikaanse, 2 colombiaanse, 4 duitse, 12 belgische, 7 nederlandse,  6 zwitserse, 13 spaanse, 6 verenigde staten van amerika, 33 italiaanse ploegen

dus veel in totaal :D

hoeveel kan ik er in welke divisie kwijt?

• 0

Ben niet in de gelegenheid geweest om het écht te testen. Het lijkt me het meest veilig/stabiel om het aantal WT en PCT teams niet te veel te veranderen. 1 of 2 erbij zou kunnen denk ik, maar het spel kan volgens mij geen peloton groter dan 200 renners aan. Als door zulke wijzigingen er ergens te veel renners/ploegen worden uitgenodigd kan je game gaan crashen. Je zit met de regels die elke uci-raceklasse heeft van het aantal deelnemers (per team).

Jij zit met bijna 100 ploegen, dus een verdeling zal er toch moeten komen wil het spel niet crashen. Als je die toch moet maken kan je misschien veiliger kiezen voor de al bestaande verdeling :) Zou zonde zijn als deze fantastische db niet lekker speelbaar zou zijn. 

• 0

Dat lijkt me het meest veilige :)

Met die ex-kampioenen kan ik me niet voorstellen dat er een max op staat. Die staan volledig los van elkaar en geven alleen maar iemand een bepaalde eigenschap (in de vorm van een kraagje) mee :) 

• 0

Ik dacht in 'Pro Cycling Manager 201x/3D/Cyclists/Cloth/Team/afkorting teamnaam'