Sign in to follow this  
TromBone

22/04 Luik-Bastenaken-Luik

Een dubbele vraag speciaal voor ZJ en Matthijs  

23 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. Wie is Kopman bij Team Sky?

• Kwiatkowski
    • Bernal
      0
    • Volgens het beleid van Team Sky is Bernal overal kopman of medekopman
    • Henao
  2. 2. Is Valverde de absolute koning van het peloton?

• Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 04/22/2018 at 01:00 PM

179 posts in this topic

22/04

Luik-Bastenaken-Luik

La Doyenne is volgens vele HET monument bij uitstek omdat het op papier de zwaarste wedstrijd zou zijn. Beetje zever want elke logisch denkende mens weet wel dat de Ronde de lastigste is. Tegen beter weten in hopen we dat deze wedstrijd toch een beetje spektakel gaat bieden. Spijtig genoeg is dit al jaar niet meer het geval met als dieptepunt een koude editie gewonnen door een lelijke Nederlandse renner van team Sky.

Parcours

0b78c

Geen wijzigingen ten opzichte van vorig jaar. Het drieluik Côte de Wanne, Côte de Stockeu en Côte de La Haute-Levée zijn er ook dit jaar niet bij. De wedstrijd is er niet minder lastig op maar toch is dat een beetje geschiedenis die verloren gaat. Zoals de laatste jaren zal de belangrijke schifting gebeuren op de La Roche-aux-Faucons, al stelt dat elk jaar minder en minder voor. Hopelijk is het niet weer wachten op de slotklim naar Ans waar ze Valverde naar de overwinning gaan leiden.

media_xl_4154182.jpg?20110424171057
Favorieten

Zelfde hoop als op woensdag, een mindere Valverde en een minder Movistar is het enige wat kan helpen op een boeiender koersverloop. Kapitein Nibbles heeft ook een doel gemaakt van deze wedstrijd. Buiten zijn exploot in Milaan-San Remo hebben we nog niet veel gezien van hem, maar dat wil niet veel zeggen bij Nibali. Verder rust de hoop op Alaphilippe om Valverde te kloppen. Lotto kan ook eventueel weerwerk bieden door te anticiperen, maar dan zal Benoot moeten bewijzen dat het maar een offday was in de Amstel gold Race.

Gilbert

Bloedzak Piti

Nibali, Alaphilippe

**

Wellens, Teuns, Benoot, Vanendert

*

Bardet, Fuglsang, KalmeJeanne, Albasini, Kreuziger, Landa, Soler, Bargiul, De Tier, Dumoulin, Matthews, Martin, Ulissi

Edited by TromBone

Op de officiele site en op cyclingfever zie ik hem er bij staan.
Zoveel kan het mij niet schelen om dat te gaan driedubbel checken of het klopt

Die sprint van vorig jaar :wub: 

Hopelijk gaat Valverde een keer iets doen voor de laatste kilometer.

3 minuten geleden zei God:

Hopelijk gaat Valverde een keer iets doen voor de laatste kilometer.

als er iemand is die niets moet doen is het valverde wel

12 uur geleden zei TromBone:

Op de officiele site en op cyclingfever zie ik hem er bij staan.
Zoveel kan het mij niet schelen om dat te gaan driedubbel checken of het klopt

je hebt ook het geheugen van iemand met korsakoff he? ;c je hebt nog zitten lachen hier toen hij zo hard viel in catalonie ;c 

Ik weet dat deze voorbeschouwing een troll is, maar wil toch even duidelijk hebben dat de editie van Gerrans het ultieme dieptepunt was.

52 minuten geleden zei den zwartjoekel:

je hebt ook het geheugen van iemand met korsakoff he? ;c je hebt nog zitten lachen hier toen hij zo hard viel in catalonie ;c 

Had geen idee hoe erg het was. Poels gingook onderuit in paris nice , maar was ookal paraat om in de amstel als 1 van de eerste te lossen.

Zojuist zei Luuk.:

Ik weet dat deze voorbeschouwing een troll is, maar wil toch even duidelijk hebben dat de editie van Gerrans het ultieme dieptepunt was.

Qua koersverloop was het beide even erg , de winnaar ja dat was miss nog net iets erger