Tijn

Etappe 6 | Caltanissetta -> Etna | 10/05

270 posts in this topic

Zojuist zei mdmazing:

ik mis epo ook

het zou ook zonder kunnen (hopelijk) als ze gewoon weer 120 km aan individuele tijdritten in een grote ronde plaatsen. laat de klimmers maar echt tot het uiterste gaan om nog te winnen.

Heeft Bennet nou echt zitten klagen dat Battaglin niet bij hem bleef waardoor hij 6 seconden heeft verloren :tranen: Gevalletje grootheidswaanzin, alsof die ook maar in de buurt van het podium gaat komen deze Giro.

3 minuten geleden zei God:

Heeft Bennet nou echt zitten klagen dat Battaglin niet bij hem bleef waardoor hij 6 seconden heeft verloren :tranen: Gevalletje grootheidswaanzin, alsof die ook maar in de buurt van het podium gaat komen deze Giro.

dit is serieus? ik zag wel dat battaglin voor bennett reed ipv andersom battaglin voorin houden ;c wat een zieltjesploeg blijft dat ook en bennett past daar dus perfect in. 

Zojuist zei den zwartjoekel:

dit is serieus? ik zag wel dat battaglin voor bennett reed ipv andersom battaglin voorin houden ;c wat een zieltjesploeg blijft dat ook en bennett past daar dus perfect in. 

Al is dit een gerucht

43 minuten geleden zei Ralf Mackenbach:

vino is echt een fijne man van de daad idd

Dit kan ik bevestigen

8 minuten geleden zei God:

Nee dat heeft hij niet

Enrico Battaglin heeft woensdag na de gewonnen etappe 5 in de Giro ontkend dat hij en George Bennett na de vierde rit op dinsdag even wat ruzie hadden. De klassementsman van LottoNL-Jumbo zou niet blij zijn geweest dat Battaglin hem niet hielp in de finale van die etappe.

'Nee, nee, er was geen probleem. We moeten denken aan zijn klassement en misschien doen we het niet altijd perfect. Ik denk dat we het goed hebben gedaan, dus geen probleem', vertelt Battaglin aan In het Wiel van het AD. De Italiaan besluit met een knipoog: 'De winnaar heeft altijd gelijk, absoluut.'

27 minuten geleden zei mdmazing:

ik mis epo ook

5 minuten geleden zei Reuell:

Enrico Battaglin heeft woensdag na de gewonnen etappe 5 in de Giro ontkend dat hij en George Bennett na de vierde rit op dinsdag even wat ruzie hadden. De klassementsman van LottoNL-Jumbo zou niet blij zijn geweest dat Battaglin hem niet hielp in de finale van die etappe.

'Nee, nee, er was geen probleem. We moeten denken aan zijn klassement en misschien doen we het niet altijd perfect. Ik denk dat we het goed hebben gedaan, dus geen probleem', vertelt Battaglin aan In het Wiel van het AD. De Italiaan besluit met een knipoog: 'De winnaar heeft altijd gelijk, absoluut.'

Met een beetje fantasie kunnen we weer lachen met Jumbo, kom op werk ff mee.

Met een beetje fantasie is je moeder ook 20 en bloedje gijl

50 minuten geleden zei den zwartjoekel:

het zou ook zonder kunnen (hopelijk) als ze gewoon weer 120 km aan individuele tijdritten in een grote ronde plaatsen. laat de klimmers maar echt tot het uiterste gaan om nog te winnen.

waarom hopelijk zonder?

laat ze lekker gebruiken, een schoon peloton is de doodssteek voor de sport

9 minuten geleden zei Reuell:

Met een beetje fantasie is je moeder ook 20 en bloedje gijl

Dat bedoel ik, met een beetje fantasie is Morgana ook al 18 en is het legaal wat ik met haar doe.

1 uur geleden zei den zwartjoekel:

daar geloof ik jammer genoeg niet in, het verschil tussen tijdrijders die kunnen klimmen en pure klimmers is jammer genoeg te klein geworden (bergop)

Edited by mdmazing

19 minuten geleden zei Rubennn:

waarom hopelijk zonder?

ik denk dat hij eerder bedoelt dat hij hoopt dat er mooie koers komt op die manier, dan dat hij hoopt zonder

Ja als ik me ook bezig moet gaan houden met wat bultje echt probeert te zeggen heb ik er een dagtaak bij.

18 minuten geleden zei Matthijs:

Om geld vragen?

Ik betaal Reutel juist.

1 uur geleden zei mdmazing:

ik mis epo ook

Di Gregorio is er pas nog op betrapt

44 minuten geleden zei Rubennn:

waarom hopelijk zonder?

in de jaren 80 was wielrennen ook enorm spectaculair zonder doping. het wielrennen is op dit moment ook spectaculairder dan wanneer dan ook in de afgelopen 15 jaar. heeft niks met doping te maken maar met mentaliteit. in de jarenb 90 zag je renners met de mentaliteit van de jaren 80 vol met doping. jah dan kan je alles.