Tijn

Etappe 6 | Caltanissetta -> Etna | 10/05

270 posts in this topic

Simon Yates zit gewoon in het peloton.

In de tijd dat ze het alleen met B-spurters en Gerrans deden was je anders nochtans de eerste om te verkondigen dat zo'n Angelsaksisch gedrocht geen plaats had in de WoldTour. Dus de haat voor GreenEdge is niet meer dan terecht. Michelton-Scott is evenwel een ander team. 

Edited by Juraj

Zojuist zei Juraj:

In de tijd dat ze het alleen met B-spurters en Gerrans deden was je anders nochtans de eerste om te verkondigen dat zo'n gedrocht geen plaats had in de WoldTour. Dus de haat voor GreenEdge is niet meer dan terecht. Michelton-Scott is evenwel een ander team. 

ze rijden al jaren zoals hier. toen verkondigde ik dat ook. zie bijvoorbeeld chaves podium in de vuelta 2 jaar terug.

10 minuten geleden zei den zwartjoekel:

ook hilarisch hoe iedereen greendge hier altijd loopt te haten terwijl ze hier gewoon 2 sterke klassementsmannen meesturen waaronder de absolute kopman ;c 

Greenedge ;c 

Mapei doet ook niet meer mee gats

Ciccone gaat iedereen hier zo hard kontneukon he

Henao :L 

Oomen :L 

De Marchi :L 

Gesink :L 

Chaves :L 

Alleen Ulissi maakt een klein kansje, maar verder

Gijlio :poundit: 

4 minuten geleden zei den zwartjoekel:

ze rijden al jaren zoals hier. toen verkondigde ik dat ook. zie bijvoorbeeld chaves podium in de vuelta 2 jaar terug.

Volgens mij werd hier dan ook voornamelijk gehaat op gerrans en matthews, voornamelijk de klassieke ploeg. In rondes rijden ze altijd wel attractief, zeker in de giro en vuelta. 

5 minuten geleden zei Reuell:

Greenedge ;c 

Mapei doet ook niet meer mee gats

ik noem het speciaal voor jou greenedge omdat ik weet hoe goed jij op de hoogte bent van het wielrennen ;c 

4 minuten geleden zei den zwartjoekel:

ik noem het speciaal voor jou greenedge omdat ik weet hoe goed jij op de hoogte bent van het wielrennen ;c 

Hoezo niet op de hoogte, ik weet net als iedere idioot die een beetje verstand heeft van wielrennen dat colombia de afgelopen drie jaar zelfs wel beter heeft gepresteerd dan top 3 van het landenklassement gats :L 

Nu jij weer

2 minuten geleden zei Reuell:

Hoezo niet op de hoogte, ik weet net als iedere idioot die een beetje verstand heeft van wielrennen dat colombia de afgelopen drie jaar zelfs wel beter heeft gepresteerd dan top 3 van het landenklassement gats :L 

Nu jij weer

jouw zinsbouw begint ook steeds meer te lijken op het het niveau van je kinderen :L geen idee wat je nu wilt zeggen.

4 uur geleden zei den zwartjoekel:

gerrans was in de koers echt geen killer. gewoon een geluksvogel. vinokourov was een killer in de koers en ik denk buiten de koers net zo.

Vino een killer in de koers :tranen: Hoe vaak die gast niet te vroeg aanging en dan door Jan Boven geklopt werd. Waar heb jij je kennis van de koers vandaan? 

1 minuut geleden zei den zwartjoekel:

geen idee wat je nu wilt zeggen. Ik snap je niet

Sorry, ik ben vrij vandaag. Even geen Jip en janneke taal

Dit wordt wel een gijle slotklim met die kopgroep voorop. :poundit: 

Zeiken op Italianen die geen Engels kunnen en dat dan opvolgen me "daar is onze antwoord" ;c

17 minuten geleden zei deck:

Zeiken op Italianen die geen Engels kunnen en dat dan opvolgen me "daar is onze antwoord" ;c

Jeroen gebruikt ook gewoon continu 'die' en 'dat' verkeerd. ;c ;c ;c ;c ;c ;c ;c ;c

Zojuist zei LSDS:

Jeroen gebruikt ook gewoon continu 'die' en 'dat' verkeerd. ;c ;c ;c ;c ;c ;c ;c ;c

Die antwoord is toch gewoon goed?