Sign in to follow this  
Tijn

Top 6 voorspellers verenig U!

240 posts in this topic

1 minuut geleden zei God:

Superman valt me vies tegen tot nu toe, en Froome gaat de Giro nooit winnen.

Daar maak je wel een statement zeg!

1 minuut geleden zei Erik:

Daar maak je wel een statement zeg!

Ga jij nou maar huilen dat Wenger weg is.

Sorry hoor maar het was echt een Ziggotje.

28 minuten geleden zei Salvatore:

wat ;c

prachtige giro is dit

Heel leuk ja, dat ze gewoon de vluchters inlopen en met zijn allen wachten tot de laatste kilometer. 

;c

Ofja anderhalf dan, Ciccone valt niet onder de favorieten. 

2 minuten geleden zei Luuk.:

Heel leuk ja, dat ze gewoon de vluchters inlopen en met zijn allen wachten tot de laatste kilometer. 

;c

je mag de giro niet saai vinden hier, ook al is het zo

55 minuten geleden zei Salvatore:

Is toch al maanden duidelijk dat Aru hier geen kut gaat klaarspelen.

Kan die niet even bij dr. ibarguren langs? Een goede Aru is altijd goed voor spektakel.

17 minuten geleden zei Herrada:

Kan die niet even bij dr. ibarguren langs? Een goede Aru is altijd goed voor spektakel.

benieuwd hoe @God mij nog wil tegenspreken dat hij niet bij dokter ferrari zat tot een paar jaar geleden ;c 

59 minuten geleden zei Matthijs:

Superman valt zwaar tegen ja. Laten we hopen op tweede week Vuelta-vorm in de slotweek en Colombiaans vroege aanvallen. 

Voor de rest is het wel leuk zo, geen kop-en-schouderwerk. Mooi.

superman was vorig jaar nog veel slechter in de eerste week van de vuelta en daarna gewoon de beste man in de ronde. ik verwacht er nog veel van. het is wel een vreemde renner.

Hij was twee, drie ritten de beste om vervolgens in de slotweek weer tegen te vallen.

Iemand nog enig vertrouwen in Dumoulin? Was in zijn twee goede grote rondes toch bergop de sterkste in de eerste week om daarna te consolideren. Zou hij dit jaar wel substantieel kunnen verbeteren naar de derde week toe of moet hij hopen op een monstertijdrit met 3 minuten winst ? 

Ik zei het vorige week en eigenlijk voor de start al; Dumoulin en Froome gaan allebei niet winnen (en ook niet allebei winnen, maar dat is een evidentie).

50 minuten geleden zei Juraj:

Iemand nog enig vertrouwen in Dumoulin? Was in zijn twee goede grote rondes toch bergop de sterkste in de eerste week om daarna te consolideren. Zou hij dit jaar wel substantieel kunnen verbeteren naar de derde week toe of moet hij hopen op een monstertijdrit met 3 minuten winst ? 

Vorig jaar was zijn tweede week minstens even goed. Vond hem ook niet indrukwekkend, maar nog steeds wel de topfavoriet. Yates gaat hem nergens zwaar lossen en Pinot gaat ook niet constant blijven. Pozzovivo zie ik ook niet winnen.

Edited by AngliVentoux

20 minuten geleden zei Juraj:

Ik verwacht wel dat hij wat constanter gaat zijn in derde week maar dat hij dit jaar niet op kan tegen het klimmersgeweld van deze editie. Derde of vierde plek ofzo.

11 minuten geleden zei LSDS:

Ik zei het vorige week en eigenlijk voor de start al; Dumoulin en Froome gaan allebei niet winnen (en ook niet allebei winnen, maar dat is een evidentie).

Dat Froome deze Giro niet gaat winnen zit er dik in ja ! Van Dumoulin kan je dat nog niet zeggen, die staat er eigenlijk nog wel prima voor. Nee echt heel overtuigend was die nog niet, maar is ook niet door het ijs gezakt. Momenteel is die gewoon bezig met eendegelijke Giro. 

Eigenlijk zie ik een Yates het ook wel lastig hebben op de Zoncolan, minder explosief maar meer eigen tempo. 

Ik zie Dumoulin richting Jafferau een patat krijgen zoals hij ze nog niet al te vaak heeft gekregen. Als hij tegenvalt op de Zoncolan, zie ik hem zelfs met niet heel veel voorsprong in het roze staan na de tijdrit.

Dumoulin staat er prima voor eigenlijk, vergeet niet dat hij door al die toestanden in het voorjaar amper koersdagen in zijn benen heeft en dan gaat hij nog bijna met de besten mee. Dus wat mij betreft nog altijd de topfavoriet.

Ook omdat zijn tegenstanders nooit super zijn geweest over drie weken. Chaves altijd wel mindere dagen, Pinot idem en Yates nog nooit in deze positie geweest.

9 minuten geleden zei God:

Dumoulin staat er prima voor eigenlijk, vergeet niet dat hij door al die toestanden in het voorjaar amper koersdagen in zijn benen heeft en dan gaat hij nog bijna met de besten mee. Dus wat mij betreft nog altijd de topfavoriet.

Dat boeit voor Dumoulin echt geen zak.