Sign in to follow this  
TromBone

Etappe 4 | Catania-Caltagirone | 08/05

133 posts in this topic

9 uur geleden zei Reuell:

Dat was Schachmann toch niet, al riep VanBellemongool het wel?!?

Eindigde net achter de eerste groep

Hoezeer ik ook genegen ben Belli altijd overal ongelijk te geven, had hij hier gelijk

Jongerentrui

Kwamen net een paar ploegmaats nog vlak achterop; die zullen hem teruggebracht hebben. Alsnog indrukwekkend; gast kan wel een muurtje aan, ook met een minder ideale aanloop (zie ook Waalse Pijl)

Benieuwd hoe hij het gaat doen op de iets langere klimmen, als hij dan überhaupt nog puf heeft - na een toch al vrij vol voorjaar en hier werk voor Fifijaani

DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND ÜBER ALLES

er moet een keer een echte nieuwe ULLE komen, eentje die de Sauerkraut uit de oren stoomt. 

(Laatste decennium is veel te kut geweest voor de HEIMAT - met alle T. Martins, lelijke sprinters en derderangs volgklimmertjes als Buchmann)

betere loopbaan kon hij ook niet krijgen eigenlijk, al was hij de nieuwe Valverde geworden: telkens dat schipperen tussen totale vetzucht en glimpjes van het oude talent, zodat je het nooit over je hart kan verkrijgen hem totaal af te schrijven; altijd de mogelijkheid van misschien nu, zonder dat het geheel tegen beter weten in is..

en

altijd die verrukkelijke reetpartij; dat druist in onmiddellijk appel aan de zintuigen wel degelijk rechtstreeks tegen de ratio in :wub:

Was Sam Bennett ja, was me helemaal niet opgevallen. Staat nu ook als favoriet voor vandaag op Unibet.

11 minuten geleden zei AngliVentoux:

Was Sam Bennett ja, was me helemaal niet opgevallen. Staat nu ook als favoriet voor vandaag op Unibet.

Serieus? Nou, bennet toch niet eens met die inschatting van Unibet. 

14 minuten geleden zei AngliVentoux:

Hij hield het gisteren tot 200 meter van de meet vol dus. Een wtf momentje. Sam fucking Bennett??

1 uur geleden zei Ralf Mackenbach:

Hoezeer ik ook genegen ben Belli altijd overal ongelijk te geven, had hij hier gelijk

Jongerentrui

Kwamen net een paar ploegmaats nog vlak achterop; die zullen hem teruggebracht hebben. Alsnog indrukwekkend; gast kan wel een muurtje aan, ook met een minder ideale aanloop (zie ook Waalse Pijl)

Benieuwd hoe hij het gaat doen op de iets langere klimmen, als hij dan überhaupt nog puf heeft - na een toch al vrij vol voorjaar en hier werk voor Fifijaani

Van Belleghem dacht dat het Neilands was, maar het was overduidelijk Schachmann.

2 uur geleden zei Ralf Mackenbach:

DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND ÜBER ALLES

er moet een keer een echte nieuwe ULLE komen, eentje die de Sauerkraut uit de oren stoomt. 

(Laatste decennium is veel te kut geweest voor de HEIMAT - met alle T. Martins, lelijke sprinters en derderangs volgklimmertjes als Buchmann)

Echt he :notworthy: