• 0
Sign in to follow this  
Joaquin Purito Rodriguez

Vorm, frisheid en vermoeidheid aanpassen DB editor

Question

Dag beste leden

Een hele poos geleden wist ik van het bestaan van een handleiding af waarin de waardes stonden die je in een editor kon ingeven.  Als je de juiste waardes ingaf kon je jouw renner zo een goede vorm geven, vermoeidheid aanpassen en frisheid aanpassen. Ik kan het topic jammer genoeg niet meer terugvinden waar deze handleiding in stond. Zonder hiervan misbruik te willen maken uiteraard, want ik zou het niet fijn vinden mocht mijn renner de hele tijd in vorm zijn ;) 

Maar aangezien ik het in de Pro Cyclist mode ongelooflijk moeilijk vind om te pieken zou ik het zo handmatig willen aanpassen, want anders start ik elke keer opnieuw vermoeid of niet in vorm aan de start van een belangrijke koers. 

Het is voor de PCM Fast Editor. 
Het is voor PCM 2016, al denk ik niet dat de versie belangrijk is? :P 

Zijn er mensen die mij kunnen helpen? :) 

Thomas 

5 answers to this question

• 0

Goed om jou weer eens te zien. Je speelt dus nog altijd. Kunnen we snel weer een carrière verwachten? ^_^

Is het deze? (als je de rest van de gids wil zal ik die uploaden)

Schermafbeelding_2018-05-02_om_14.07.59.

• 0
1 uur geleden zei tinyriconen:

Goed om jou weer eens te zien. Je speelt dus nog altijd. Kunnen we snel weer een carrière verwachten? ^_^

Het is niet wat ik bedoelde maar het is nog veel beter :D Als het vanavond blijkt te werken is het helemaal top ;) 

Ik speel nog steeds dagelijks mijn koersen ja, maar ik denk niet dat er snel terug een carrière zit aan te komen. Maar zeg nooit nooit :P 

1 uur geleden zei tinyriconen:

Heel erg bedankt! 

Juist voor de zekerheid: dit is een 'full editor' handleiding voor de fast editor, of is de full editor iets anders dan de fast editor? 

• 0

De handleiding is nog van 2012 of 2014. Gelukkig zijn de databases van Cyanide weinig veranderd en werkt dit nog altijd. Ik vermoed dat er naast de Lachi, Excel en Fast idd nog een Full Editor was, maar inhoudelijk maakt het eigenlijk weinig uit. De tabellen zijn overal hetzelfde, alleen de werkwijze verschilt.

Wel zijn er sinds deze gids veranderingen in de db's waardoor je soms wat anders ziet dan je verwacht. Dat is een beetje puzzelen.