TromBone

Etappe 8 | Praia A Mare - Montevergine | 12/05

116 posts in this topic

Kunnen we dat prono-gedeelte niet wegkneiteren trouwens? Apart boardje ergens ofzo.

Irritant als je ongelezen dingen hebt en dat pronovoorspellingen blijken te zijn.

2 uur geleden zei Matthijs:

Kunnen we dat prono-gedeelte niet wegkneiteren trouwens? Apart boardje ergens ofzo.

Irritant als je ongelezen dingen hebt en dat pronovoorspellingen blijken te zijn.

k zou dat kunnen doen maar ik heb hier helemaal geen rechten :L

4 uur geleden zei Wasabi:

Helemaal niet. Niets is erger dan De Clercq. Nu wint er tenminste iemand met klasse.

Omdat jullie zon Zuid-Amerikanen dwergenfetisj hebben maakt niet dat ze klasse hebben.

4 uur geleden zei den zwartjoekel:

I see what you did there.

verschil is dat toen carapaz ging, sky vol aan het rijden was. daarna viel het pas stil :rolleyes:

Vol aan het rijden:lachen:, u ogen zaten ook weer ondergedompeld in paardenkak zo te zien. 

4 uur geleden zei den zwartjoekel:

houd gewoon je bek. de clercq viel op 7 km aan. carapaz plaatste hier een jump die ik in jaren niet gezien heb :rolleyes:

Dat klopt, ze waren hier immers de laatste keer in 2011 

32 minuten geleden zei delegendelolsmurf:

k zou dat kunnen doen maar ik heb hier helemaal geen rechten :L

Gewoon wat zeuren tegen @Se7en, bij mij (en Kenny Bossier) is da wel gelukt.

4 minuten geleden zei delegendelolsmurf:

hulde dat je kenny bossier nog kent

:tranen:

zo zalig, als dat meisje zich neerzet en hij zich wil voorstellen. eerst nog kuchen en eens goed drinken :D

en nog 1 zuipen :D

Edited by delegendelolsmurf

17 uur geleden zei Reuell:

Gaat het vandaag weer aanvallen regenen, of een saaie kutkoers?

En regenen dat het deed :notworthy: 

11 uur geleden zei Ralf Mackenbach:

van het meest ongebreidelde verlangen gaat inderdaad onwillekeurig enige verschrikking uit, maar nachtmerries zou ik ze toch niet willen noemen

Oh la, puur op basis van de foto's, toch Pinot... Zeker ook vanwege de al schalks afgestroopte bretelbandjes - een aanzet tot ontkleding in gezelschap, die zowel gemoedelijkheid als erotische lading suggereert. Het spiegelbeeld van de in aanbidding vervoerde Morabito versterkt die indruk alleen maar; een tastbare spanning die elk moment geconsumeerd kan worden; gebroederlijk opgaan in het weldadig samensmelten van warm mannenvlees; dat tot ons onuitsprekelijke geluk in het spermatoïde grijswit van dit shot vereeuwigd is. 

hoewel ook Dumoulin duidelijk goed bedeeld is, ontbreekt een dergelijke besloten sensualiteit geheel. Tegen de achtergrond van het volle marktplein, met ook nog de bebrilde CDA'er met smartphone én Timothy van de Schoolkrant in TD's kielzog; wel, dan schijnt het allemaal een hoogst ongemakkelijk tafereel; gelijk de puur hypothetische erectie die je kan krijgen terwijl je net je spreekbeurt over roofvogels houdt ten overstaan van een volle klas meedogenloze kinderen en Juf Jannie, die haar leerlingen gvd nooit eens in bescherming neemt

Met de foto’s en jouw poetische post erbij is het met net gelukt het plafond weer te raken :love4: 

7 uur geleden zei den zwartjoekel:

wat voorspelde ik? top 5 giro volgens mij. moet lukken. ik voorspelde carapaz zelf al 5 jaar geleden :notworthy: 

Je voorspelde een pelotonsprint en geen aanvallen :zwaaien: 

3 uur geleden zei Reuell:

hij voorspelt dagelijks 25 verschillende dingen om dan achteraf "zie je wel" te komen zeggen

7 uur geleden zei Reuell:

welke renners heb jij ooit al voorspeld? :zwaaien: 

Ik heb voorspeld dat je moeder niet doucht voor het neuken