TromBone

Etappe 16 | Trento-Rovereto | 22/05

264 posts in this topic

15 minuten geleden zei den zwartjoekel:

kan je nagaan wat een amateur hij is. wind komt uit het zuiden en ze rijden naar het zuiden.

Dat is tegenwind :lachen:

:tranen:

10 minuten geleden zei Ralf Mackenbach:

Dat is tegenwind :lachen:

sorry, verkeerd getypt :facepalm: ik bedoel de wind komt uit het noorden. dus meewind.

Edited by den zwartjoekel

2 uur geleden zei Gratemans:

[jodelaarmode] Oost-noord-oost, 6 km/h. Zo goed als windstil dus. [/jodelaarmode/]

Rukwinden tot 60km/h dus maw

gijl

Ryan Mullen, Victor Campenaerts, Tony Martin en Jos van Emden hebben waarschijnlijk nog wind mee van de favorieten. Na 3 a 4 uur kan de wind gaan keren en dan krijgen ze hem tegen. Maar heel veel wind staat er niet, het zal gaan om maximaal 1 á 2 bft. Zal niet zo heel veel na of voordeel hebben denk ik. Alhoewel de wind in zo'n vallei, zeker wel wat harder kan zijn.

7 uur geleden zei Gratemans:

[jodelaarmode] Oost-noord-oost, 6 km/h. Zo goed als windstil dus. [/jodelaarmode/]

volgens internet waait het 11 km/h. ook niet veel, hooguit windkracht 3, maar het is wel in je voordeel.

Zelfs de weergoden spannen samen om de Kleine Kutkabouters te helpen :(

Ik zat vannacht naast een hoofdschuddende Campenaerts in de trein. Hij had toen weliswaar de snelste tijd van de dag genoteerd, maar het geweld van geweren en pistolen later op de dag had de glans van zijn overwinning nogal doen verbleken :( 

Edited by Ralf Mackenbach

8 minuten geleden zei Ralf Mackenbach:

Ik zat vannacht naast een hoofdschuddende Campenaerts in de trein. Hij had toen weliswaar de snelste tijd van de dag genoteerd, maar het geweld van geweren en pistolen later op de dag had de glans van zijn overwinning nogal doen verbleken :( 

Ok slaapwel

ja, was een goede droom; gelijk het enige domein waar Vicky ooit van Tommy gaat winnen

(BE-NE: tijd)

eigenlijk hoop ik dat de verschillen heel klein zullen zijn zodat organisatoren eens beseffen dat een tijdrit van 34 km geen tijdrit is. minimaal 50 km godverdomme.

Een tijdrit als in 2015 zou wel bruut zijn, al was die toen ironisch genoeg weer funest voor de spanning.