Tijn

Etappe 14: San Vito al Tagliamento -> Monte Zoncolan | 186 km

120 posts in this topic

met die rit van morgen hopelijk oorlog van astana. superman duidelijk aan het verbeteren en deze klim ligt hem voor geen meter idem voor betancur.

Edited by den zwartjoekel

1 minuut geleden zei den zwartjoekel:

hoezo in godsnaam? dumoulin is net zo goed als vorig jaar en dumoulin rijdt gewoon een betere derde week dan yaids. dat weet ik zeker.

Ik heb hier zoveel gelezen dat yates dit niet zou kunnen... Etc etc etc. 

Het is zeker nog niet voorbij, hopelijk nog veel spektakel 

6 minuten geleden zei den zwartjoekel:

hoezo in godsnaam? dumoulin is net zo goed als vorig jaar en dumoulin rijdt gewoon een betere derde week dan yaids. dat weet ik zeker.

Als jij dit al zegt, dan gaat Yates zeker de Giro winnen !

Edited by Edox

dumoulin heeft maar een probleem en dat is zijn reteslechte ploeg. als ze hem in de val lokken is het gebeurd. astana, sky en mitchelton zijn zoveel sterker.

Eigenlijk verliest Dumoulin nooit echt heel veel op Yates, een derde van zijn achterstand komt al door boni secondes 

zit trouwens nog steeds op @God te wachten en zijn uitvluchten wat betreft aru. geloof je nog steeds dat hij niet bij dokter ferrari zat? ;c 

31 minuten geleden zei den zwartjoekel:

met die rit van morgen hopelijk oorlog van astana. superman duidelijk aan het verbeteren en deze klim ligt hem voor geen meter idem voor betancur.

Te veel bergop ofwa

7 minuten geleden zei den zwartjoekel:

te steil. 

Het is ook nooit goed ! Dan hebben we nog geen echte beklimmingen gehad en dan zijn de klimmen weer te steil !

voor superman lopez is dit heel steil. ligt hem niet, logisch ook als je het bmi van een sprinter hebt. en bergen hebben we ook niet niet gehad neej buiten de zoncolan nu. deze giro heeft sowieso een loserparcours, maar de slotweek gaat alles omgooien. ik zie superman zeker nog podium rijden als hij nu al zo verbetert.

2 uur geleden zei den zwartjoekel:

voor superman lopez is dit heel steil. ligt hem niet, logisch ook als je het bmi van een sprinter hebt. en bergen hebben we ook niet niet gehad neej buiten de zoncolan nu. deze giro heeft sowieso een loserparcours, maar de slotweek gaat alles omgooien. ik zie superman zeker nog podium rijden als hij nu al zo verbetert.

het is ook altijd wat hé

3 uur geleden zei den zwartjoekel:

hoe zit het met jouw bmi trouwens?

froome overigens een minuut langzamer dan simoni en piepoli in 2007, voor de mensen die nog denken dat er serieus doping wordt genomen ;c 

Zegt niks

Froome is gewoon een faalhaas, zelfs onder de doping stelt hij nog teleur

16 uur geleden zei den zwartjoekel:

Mm, niet polemisch bedoelt (als in: ik geloof ook best in een goede slotweek voor Miguelito, die zomaar eens Pozzo en misschien ook eens Pinot en Dumoulin bergop op gaat vreten etc. etc.), maar dit vraag ik me altijd af:

Is BMI relevant als je al bij al toch gewoon klein ergo (relatief) licht bent?

Kennelijk wel, zie bv. Duque en Calijk 'lelijk' Ewan, maar dat impliceert dat er toch meer speelt dan louter w/kg's, aangezien Lopez (die best over een langere periode een hoog vermogen kan leveren) dan toch door BMI in het nadeel op een klim als de Zoncolan zou zijn? Zijn beste klimmen waren inderdaad telkens langere tempocols.

Ofzo.

Curieus rennertje in ieder geval, met een fantastische versnelling na een lange klim, maar een muurtjesexplosiviteit als een onwillige terrorist of Robert Gesink. 

1 uur geleden zei den zwartjoekel:

froome overigens een minuut langzamer dan simoni en piepoli in 2007, voor de mensen die nog denken dat er serieus doping wordt genomen ;c 

Yates sneller dan Perez Cuapio, sowieso doping

1 uur geleden zei Ralf Mackenbach:

Mm, niet polemisch bedoelt (als in: ik geloof ook best in een goede slotweek voor Miguelito, die zomaar eens Pozzo en misschien ook eens Pinot en Dumoulin bergop op gaat vreten etc. etc.), maar dit vraag ik me altijd af:

Is BMI relevant als je al bij al toch gewoon klein ergo (relatief) licht bent?

Kennelijk wel, zie bv. Duque en Calijk 'lelijk' Ewan, maar dat impliceert dat er toch meer speelt dan louter w/kg's, aangezien Lopez (die best over een langere periode een hoog vermogen kan leveren) dan toch door BMI in het nadeel op een klim als de Zoncolan zou zijn? Zijn beste klimmen waren inderdaad telkens langere tempocols.

Ofzo.

Curieus rennertje in ieder geval, met een fantastische versnelling na een lange klim, maar een muurtjesexplosiviteit als een onwillige terrorist of Robert Gesink. 

in absoluut gewicht is superman lopez 65 kg. dat is 8 kg zwaarder dan een simon yates bijvoorbeeld. zwaartekracht is dan in je nadeel. 

14 uur geleden zei Salvatore:

hoe zit het met jouw bmi trouwens?

stuk lager dan dat van je moeder.

49 minuten geleden zei den zwartjoekel:

in absoluut gewicht is superman lopez 65 kg. dat is 8 kg zwaarder dan een simon yates bijvoorbeeld. zwaartekracht is dan in je nadeel. 

Zo he, je zou bijna denken dat je leerkracht bent.