TromBone

Etappe 19 | Venaria Reale - Bardonecchia | 184 km

646 posts in this topic

4 minuten geleden zei AngliVentoux:

Lukt het jou dan om compleet afgesloten te blijven van de buitenwereld? Geen nieuws kijken oké, maar als Dumoulin bijvoorbeeld morgen roze pakt krijg je vast wel weer appjes. 

En als ik de uitslag al weet spoel ik continu door en is de spanning compleet weg.

Mensen waarvan ik weet dat ze wielerfan zijn en die het soms niet kunnen kijken app ik altijd eerst of ze de koers hebben gezien. Werkt prima. Als zo iemand dan van een handvol mensen appjes krijgt of ie de koers al heeft gezien dan weet ie wel dat er íets is gebeurd maar in ieder geval niet wat. Zoals vandaag dus. Maar dat kon net zo goed weer een poepincident zijn, of een sneeuwmuur of zoiets.

8 minuten geleden zei Gratemans:

Mensen waarvan ik weet dat ze wielerfan zijn en die het soms niet kunnen kijken app ik altijd eerst of ze de koers hebben gezien. Werkt prima. Als zo iemand dan van een handvol mensen appjes krijgt of ie de koers al heeft gezien dan weet ie wel dat er íets is gebeurd maar in ieder geval niet wat. Zoals vandaag dus. Maar dat kon net zo goed weer een poepincident zijn, of een sneeuwmuur of zoiets.

Ja, maar gewoon nee.

Wil het ook niet kunnen.

Ook al weet je de uitslag nog niet, terugkijken blijft kut. Niets kan op tegen het gevoel dat je live het hele schouwspel voor je uit ziet rollen en niemand de afloop nog weet:wub:

Oof ik heb per ongeluk gekeken naar Eurosport website om eventueel een antwoord te kunnen geven, maar die doet gewoon pijn aan mijn tere oogjes

31 minuten geleden zei Salvatore:

Kan niet wachten om de overslaande stem van Jeroen te horen... 

Hmmm...

Deze man wordt straks de stem van de Italiaanse koersen: “Ik weet nu al dat er kritiek zal komen”

RAI2. RAI2. RAI2.

Citaat

De start van de  rit is om 11:40. Eurosport is er vanaf 13:15 live bij met commentaar van Jeroen Vanbelleghem en Karsten Kroon.

tumblr_mkftbpL1fa1rw4ycno1_500.gif

Het is niet alsof we de Finestre missen ofzo...

37 minuten geleden zei Cyril:

Oof ik heb per ongeluk gekeken naar Eurosport website om eventueel een antwoord te kunnen geven, maar die doet gewoon pijn aan mijn tere oogjes

Echt he, wat een amateurisme :L

Klopt, maar het blijft wel een teleurstellende keuze om niet vanaf de start erbij te zijn, maar herhalingen van een voorbereidend tennistoernooi en een niets toevoegende voorbeschouwing te laten zien. 

8 uur geleden zei Buus:

Ja, gewoon nee.

Zo heb ik ooit geprobeerd de Hayman Roubaix terug te kijken.

Wat een kwelling, niet gelukt ook.

wat een onzin. dat kan prima. ik sluit me soms weken van de buitenwereld af.

7 uur geleden zei Matthijs:

Het is niet alsof we de Finestre missen ofzo...

nou en? die eerste beklimming wordt al oorlog om voorin te komen.

1 minuut geleden zei den zwartjoekel:

wat een onzin. dat kan prima. ik sluit me soms weken van de buitenwereld af.

Ja, maar dat doet Reuell voor je.

3 minuten geleden zei den zwartjoekel:

comorbiditeiten-300x300.jpg

Het blijft toch altijd van zo'n voortreffelijke zelfhaat, dat autisme op internet zo'n beetje hét toonbeeld van degeneratie is :)

Als we toch van een afstandje diagnosticeren.... die ietwat zonderlinge Colombia-monomanie van je; heb je daar al eens met iemand buiten internet over gesproken?

8 minuten geleden zei den zwartjoekel:

ik sluit me soms weken van de buitenwereld af.

Understatement van de dag :) 

2 minuten geleden zei Ralf Mackenbach:

Het blijft toch altijd van zo'n voortreffelijke zelfhaat, dat autisme op internet zo'n beetje hét toonbeeld van degeneratie is :)

Als we toch van een afstandje diagnosticeren.... die ietwat zonderlinge Colombia-monomanie van je; heb je daar al eens met iemand buiten internet over gesproken?

Ja, hij slikt er pillen voor