• 0
Sign in to follow this  
Ivanoe111

pcm 2016

Question

Hallo ik zit met een probleem,

ik ben zo zelf een db aan het aanpassen en het lukt vrij aardig, heb al teams toegevoegd, races toegevoegd, zelf races gemaakt met stage editor allee cv maar nu heb ik een probleem met de ploegen die ik toevoeg dat die geen programma rijden. als ik er zelf mee rijdt en ik vraag races aan dan mag ik soms wel soms niet rijden maar de ai bestuurde teams rijden geen programma, hoe kan ik dat regelen dat ze dat wel rijden,

mvg en alvast bedankt

9 answers to this question

• 0

Ja sorry ik heb ook echt geen idee waar dat 'm in kan zitten. Ik zou in de editor in alle team-tabellen de extra ploegen vergelijken met de 'oude'. Kijken of je verschillen tegenkomt, die zouden dan van invloed kunnen zijn.

• 0

hey heb het probleem zelf opgelost, toch bedankt om te reageren, mijn testploeg had niet voldoende renners om aan een race te beginnen, keb er hen dan minstens 10 gegeven en toen ging het :P

• 0

Aha! Blij dat het je is gelukt! :)

• 0

Nu effe iets anders, weet er iemand bij toeval hoeveel ploegen en koersen je maximaal kan toevoegen of is dit onbeperkt?

• 0

ik weet het exacte aantal niet, maar ik denk dat het vrij onbeperkt is, gezien de omvang van sommige db's. tmoet echt al ranzig veel zijn om tspel te doen crashen.