Sign in to follow this  
TromBone

Froome kijkt echt niet altijd naar zijn metertje!

15 posts in this topic

Citaat

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180528_03532830

Zou je intussen niet wat opener kunnen zijn? Niet over de salbutamol-zaak, maar bijvoorbeeld je data vrij geven van de rit naar de ­Jafferau? De Velon-app leek geen accurate ­gegevens te registreren.

“Ik zou zeer verbaasd zijn mochten die data niet zijn doorgekomen. Ik heb drie weken lang met een transponder gereden. 180 gram extra gewicht, (lacht) dus het zou erg ontgoochelend zijn mocht die niet gefunctioneerd hebben. (Het weergegeven vermogen van Froome was onveranderlijk 350 watt, ook in de afdaling, nvdr.) Ik heb zelf geen idee wat ik heb getrapt. Neen, ik zit echt niet de hele tijd op mijn metertje te kijken. Ik was bezig met het winnen van de koers.

:tired::tired::o:tired::icon_eek:

ChrisFroome_3088553.jpg

Looking-at-Stem-in-front-of-Canadians.jp

bettiniphoto_0334632_1_2000px_670.jpg

Ullrich :wub:
De man waardoor ik wielrennen ben beginnen kijken

Heerlijk ook hoe consequent extreem volwassen Trombone blijft met zijn modrechten :lachen: 

Edited by LSDS

16 minuten geleden zei Buus:

Heerlijk ook hoe consequent kinderachtig Trombone blijft met zijn modrechten :lachen: 

Ja ok maar beetje lacherig doen over Ullrich doe je gewoon niet. Als ik hier alleenheerser zou zijn dan was het een ban van onbepaalde duur.

22 minuten geleden zei mdmazing:

kijkt froome gewoon niet naar de grond eigenlijk, dat is iets wat ik ook wel doe als ik diep ga

Misschien wel maar aangezien sky alles met cijfertjes benaderd denk ik het toch niet.

Was toch voor een betere ademhaling?

1 uur geleden zei mdmazing:

kijkt froome gewoon niet naar de grond eigenlijk, dat is iets wat ik ook wel doe als ik diep ga

Ik kijk naar je moeders kont als ik diep ga

2 uur geleden zei Steels:

Ik kijk naar je moeders kont als ik diep ga

Ah, gij zijt dus die vetzak die ik altijd hoor hijgen aan het raam als ik haar nog eens een goei beurt aan het geven ben!