Sign in to follow this  
Lukylukker

[9-17/06] Ronde van Zwitserland

166 posts in this topic

46 minuten geleden zei den zwartjoekel:

idd. vorig jaar viel hij overal te pas en te onpas aan maar was hij gewoon niet goed genoeg. idem voor de giro vorig jaar. 

Ja hij was gewoon niet goed genoeg. Niet iedere renner is dezelfde he. Sommige renners kunnen een aanval niet kilometers lang doortrekken, sommigen kunnen een klim volledig op eigen tempo rijden, sommigen zijn meer gebaat bij een constant mikpunt. 

Alsmaar die drang naar zoveel mogelijk aanvallen.... Ja Contador was leuk, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat kan, op die manier koersen en ook in tactisch inzicht waren Contador en Riis sterker. Btw als Quintana te pas en te onpas had aangevallen had hij dat kwartier niet verloren?

32 minuten geleden zei Jeis:

Ja hij was gewoon niet goed genoeg. Niet iedere renner is dezelfde he. Sommige renners kunnen een aanval niet kilometers lang doortrekken, sommigen kunnen een klim volledig op eigen tempo rijden, sommigen zijn meer gebaat bij een constant mikpunt. 

Alsmaar die drang naar zoveel mogelijk aanvallen.... Ja Contador was leuk, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat kan, op die manier koersen en ook in tactisch inzicht waren Contador en Riis sterker. Btw als Quintana te pas en te onpas had aangevallen had hij dat kwartier niet verloren?

2015 gemist?

Landa heeft op een loper aangevallen en kilometers lang solo op kop gereden voor hij in de steilere slotkilometer werd ingelopen.

We kunnen een klassementsrenner die bergop gewoon altijd aanvalt ook wél waarderen.

Alsof Landa nu in de ronde van Zwitserland op zijn best is, die gaat tijdens de Tour wel in orde zijn mag ik jullie alvast verklappen !

3 uur geleden zei God:

2015 gemist?

ZJ zei vorig jaar. Bij mijn weten was het vorig jaar 2017. Maar als je het over TdF 2015 wil hebben, daar heeft Quintana iedere bergrit aangevallen aangezien jullie de kwantiteit van van zijn versnellingen lijken te willen weten. Froome of beter gezegd Sky was minstens zo sterk, alleen in de laatste rit plooide hij.

Ik kan me alleen al van 2015 de eerste aankomst bergop herinneren waar Quintana niet heeft aangevallen. La Pierre-Saint-Martin.

45 minuten geleden zei Jeis:

ZJ zei vorig jaar. Bij mijn weten was het vorig jaar 2017. Maar als je het over TdF 2015 wil hebben, daar heeft Quintana iedere bergrit aangevallen aangezien jullie de kwantiteit van van zijn versnellingen lijken te willen weten. Froome of beter gezegd Sky was minstens zo sterk, alleen in de laatste rit plooide hij.

Vorig jaar viel hij net aan en kreeg hij ruimte doordat hij niet goed genoeg was. Verder doelde iedereen behalve zj op natuurlijk op 2015.

2 uur geleden zei Matthijs:

Ik kan me alleen al van 2015 de eerste aankomst bergop herinneren waar Quintana niet heeft aangevallen. La Pierre-Saint-Martin.

;c daar was het tempo van sky zo hoog dat zelfs de laatste knecht voor Quintana finishte. Een etappe met 1 klim.  Froome oppermachtig. En daar was hij dan volgens jou te laf om de TdF te winnen?

Daar was Nairito hoogst geïntimideerd door RG-Updates vroege machtsontplooiing idd

Is hij niet meer overheen gekomen; niet tot hij onder ritueel gebed een versteende gierenlever tot zich nam

Bracht zijn kracht terug

Maar

Helaas stelde hij zich toen ook open voor de Andes-Entiteit Tiruati

Die alom bekend staat als Geest van de Bevangenheid, Inertie en Kuisheid; peetvader van het Celibaat; de angst om te verliezen wat in overvloed tussen uw lendenen woekert

Bid 4 Nairo :(

Gesink in die rit toen :poundit: 

Die was iig niet te laf

Nairo was te laf op de Croix de Fer in de etappe die Nibali won. 

8 uur geleden zei Matthijs:

dit meen je serieus? daar reed froome quintana helemaal weg man, waar had quintana in godsnaam moeten aanvallen in een rit met een berg en de skytrein? ;c 

Zegt Matthijs dan dat hij had moeten aanvallen? :facepalm: Leesproblemen zullen wel een gevolg zijn van een of andere Colombiaanse ziekte lijkt me. ;c 

Op de Champs Elysees heeft Quintana ook niet aangevallen!

We zitten hier op een online forum en de helft van de members kan niet eens normaal lezen.

16 minuten geleden zei Matthijs:

We zitten hier op een online forum en de helft van de members kan niet eens normaal lezen.

Alsof ik niet normaal kan lezen. ;c Deze post slaat nergens op, Matthijs. 

10 uur geleden zei Jeis:

Altijd een paar laffe versnellingen op de laatste klim en nooit echt oorlog gemaakt, terwijl Froome echt niet zo oppermachtig was dat jaar. Valverde was zo goed dat jaar, het is niet alsof Quintana totaal geen team had om iets te proberen. Quintana valt echter nooit voor de laatste klim aan.