Sign in to follow this  
Lukylukker

[9-17/06] Ronde van Zwitserland

166 posts in this topic

13 minuten geleden zei God:

Altijd een paar laffe versnellingen op de laatste klim en nooit echt oorlog gemaakt, terwijl Froome echt niet zo oppermachtig was dat jaar. Valverde was zo goed dat jaar, het is niet alsof Quintana totaal geen team had om iets te proberen. Quintana valt echter nooit voor de laatste kilometer aan. 

1 uur geleden zei God:

Altijd een paar laffe versnellingen op de laatste klim en nooit echt oorlog gemaakt, terwijl Froome echt niet zo oppermachtig was dat jaar. Valverde was zo goed dat jaar, het is niet alsof Quintana totaal geen team had om iets te proberen. Quintana valt echter alleen in de laatste geneutraliseerde afdaling aan. 

De jaren daarna zijn er meer mensen geweest die Froome erop hadden kunnen leggen, dat dan weer wel.

Kan me weinig triestere momenten herinneren in de Tour.

Bleh wat overschat die Traksel Kelderman zeg, alsof die van het niveau Porte is

Been: "ik ben al jaren fan van Richie Porte"

;c

1 uur geleden zei deck:

Been: "ik ben al jaren fan van Richie Porte"

;c

ze maakt het haar solliciatie procedure bij een nieuwe werkgever ook echt steeds moeilijker ;c 

17 minuten geleden zei den zwartjoekel:

ze maakt het haar solliciatie procedure bij een nieuwe werkgever ook echt steeds moeilijker ;c 

Nog moeilijker? Was dat mogelijk?

Op 14-6-2018 om 10:31 zei God:

Altijd een paar laffe versnellingen op de laatste klim en nooit echt oorlog gemaakt, terwijl Froome echt niet zo oppermachtig was dat jaar. Valverde was zo goed dat jaar, het is niet alsof Quintana totaal geen team had om iets te proberen. Quintana valt echter nooit voor de laatste klim aan. 

Jij vind dat hij daar toe in staat is? Vind het maar makkelijk hoor om te zeggen 'val eens een paar klimmen vantevoren aan tegen een team met Froome Porte en Thomas op vaak lopende Tourklimmen. Ook jammer dat hij zo een weinig emotie toont.  Daardoor denken mensen dat hij niet voluit gaat ofzo. 

Ontopic: gezien de uitslagen lijkt me dit echt een  kuteditie van TdS. Klopt dat?

Prima hoor. Het is een Ronde van Zwitserland, dus de beelden zijn sowieso mooi.

1 uur geleden zei Jeis:

Jij vind dat hij daar toe in staat is? Vind het maar makkelijk hoor om te zeggen 'val eens een paar klimmen vantevoren aan tegen een team met Froome Porte en Thomas op vaak lopende Tourklimmen. Ook jammer dat hij zo een weinig emotie toont.  Daardoor denken mensen dat hij niet voluit gaat ofzo. 

Ontopic: gezien de uitslagen lijkt me dit echt een  kuteditie van TdS. Klopt dat?

in de tour van 2015 kon je duidelijk zien dat hij beter kon en ging eens aanvallen maar je zag hem eerst praten met valverde en ging dan weer zitten

4 minuten geleden zei den zwartjoekel:

wat rijdt quintana weer laf zeg :L 

:calimero: