Sign in to follow this  
Bergkoning01

[PCM17|MOE_1]Lotto-Soudal!

53 posts in this topic

Bedankt voor jullie reacties's!
5.Trofeo%20Andratx_zpspznwj1gn.png

Edited by Bergkoning01

Hm, met al je toppers in het klim- en heuvelwerk had ik hier net iets meer van verwacht om eerlijk te zijn. Maar in het begin van het seizoen is het vaak gewoon zeer moeilijk om te presteren als de renner nog niet in vorm zijn en verschillende slechte dagen hebben. Al bij al is een derde plaats ook niet slecht natuurlijk. 

Mooie overwinning met Hofland gepakt. (Wel chique van de organisatie om de kanshebbers ieder een eigen weghelft te geven ;) )

Dan helaas geen kans op de zege gehad in de Trofeo Andratx waar Henao duidelijk een klasse apart was.

Nette ereplaats met Benoot!

Moeilijke wedstrijd om te winnen, je bent redelijk afhankelijk van dagvorm omdat het zo vroeg valt.

Op 17-6-2018 om 14:18 zei Bergkoning01:

Ja er is een reden en die is(drumroll please); ik had ze al vanaf het begin en ik vind het zonde geld om er een te ontslaan en dan weer een hoop geld uit te geven voor een nieuwe:D dus daarom, maar nee het is geen echt speciale reden hoor!

Goeie reden:D!!

Al hoop ik dat het niet ten koste gaat van de evolutie van je renners..

Mooi podium met Benoot!!

Opnieuw je meerdere moeten erkennen in Henao, maar dat is geen schande. Een podiumplek is prima voor Lotto.

Wederom top 3! Vasthouden deze noteringen. :D

Edited by LiquigasManager

Scheelt niet veel! Jammer! Wel een goede koers gereden, Richeze misschien al iets beter in vorm.

Ach die sprints, da valt wel een keer goed, dat komt in de loop van het seizoen. Komt goed:DB)

Spijtig van de nipte nederlaag, dan maar de volgende keer de jump een beetje beter timen :P 

Helaas net geen overwinning, maar wel erg goed gesprint door Greipel lijkt het. Volgende keer meer succes. Je had wel een mooie trein tot je beschikking!

Edited by tinyriconen

Spijtig van de miscalculaties in enkele ritten, anders had de teller van Greipel flink kunnen oplopen. Hij laat zijn snelheid in ieder geval goed zien!