66 posts in this topic

Header_zpsuqkp51h4.png

LOTTO-SOUDAL:

Na een lange tijd keert Maik van den Heuvel terug als manager van een wielerploeg nl. Lotto-Soudal.Dit team is al 28 jaar een begrip in het peloton al zijn de laatste jaren niet slecht maar ook zeker niet goed te noemen, maar toch ziet van den Heuvel een paar goede aanknopingspunten om aan deze klus te beginnen.Lotto-Soudal heeft een aantal goede renners in de slectie we stellen de speerpunten even voor. Als eerste beginnen we met de oude vertrouwde Greipel die al jaren tot de beste sprinters van de wereld behoordt. Toch beginnen de jaren wat te tellen, maar we zijn er zeker van dat de Gorilla aardig wat overwinningen kan binnen hengelen.

Dan zijn daar de twee jonge Belgen Benoot en Wellens waar we veel van verwachten zeker in de Kasseiklassiekers(Benoot) en in de Heuvels(Wellens).

Top dit af met Hansen een geweldige Wegkapitein en de twee vrijbuiters De Gendt en Vanendert. De kopmannen zullen steun krijgen van een aantal goede knechten en je hebt een mooi uitgebalanceerd team.

ROOSTER:

Team_zpsvhdkuyos.png

DOELEN:

Lotto en Soudal hebben ons een aantal aardige doelen gesteld de drie belangrijkste zijn: Eerste plaats in de Waalse pijl,Top-3 Luik-Bastenaken-Luik en Top-3 Ronde van Vlaanderen.

Rooster:

Doelstellingen_zpsf85j58nx.png

STAF:

Van den Heuvel heeft ook een aardige staf bij elkaar weten samen te stellen:

Staf_zpsllpnxycu.png

TRAININGSKAMP:

Om te beginnen gaat de voltallige selectie op trainingskamp in Teide,Spanje. Ze zullen hier vijf dagen verblijven nl. Van 9 t/m 13 januari.

Edited by Bergkoning01

Ja jongens dit is nog niet helemaal naar mijn wens, maar mijn CS2 werkt niet goed op een 4k scherm dus ik wil het zelfde stukje nog is in een mooie lay-out steken, maar heeft iemand een goed programma ofzo wat ik kan downloaden?

Leuke ploeg om een carriere mee te spelen en je hebt mooie doelstellingen mee gekregen!

Ik ben ook erg benieuwd wat je er in het hooggebergte uit kan halen met deze renners.

Heb laatst met deze ploeg een leuke carrière gehad, tot uiteindelijk drie seizoenen verder (Vuelta 2020). En ik kan je vertellen dat je Bjorg Lambrecht zo lang mogelijk bij je moet houden ;).

Een uniek ploegje op dit niveau, wat je ook wel terugziet in je doelstellingen. Ik ben heel benieuwd. Met Wellens, Vanendert en Benoot heb je natuurlijk toppers in de klassiekers, maar winst in Huy en podium in Luik is altijd erg pittig te realiseren. Veel succes. Gegarandeerd actie lijkt me, aangezien je wel in de aanval moet :) 

Veel succes. Echt een leuke ploeg. Ben er zelfs ook een carrière mee bezig en kan je enkel maar aanraden om zeker Wellens en Lambrecht zo lang mogelijk te behouden. 

Header_zpsuqkp51h4.png

AUSTRALIAN CHAMPIONSHIPS:
Selectie: Hansen.
ITT:

Luke Durbridge mag zich een jaar lang Tijdritkampioen van Australië noemen, want hij heeft Dennis en Porte verslagen die tweede en derde worden. Hansen kan redelijk tevreden terug kijken want hij pakt de achttiende tijd vandaag.

Uitslag:
1. Luke Durbridge   Mitchelton-Scott 46’42
2. Rohan Dennis   BMC Racing Team +’1
3. Richie Porte   BMC Racing Team +’14
4. Miles Scotson   BMC Racing Team +’29
5. Damien Howson   Mitchelton-Scott +’48
18. Adam Hansen   Lotto-Soudal +1’51
Wegrit:

Porte is de nieuwe Australische kampioen en mag die mooie trui een jaar lang aantrekken. Hansen kon helaas niet mee doen vandaag want een dag voor de wedstrijd is hij gevallen en heeft zijn meniscus gescheurd.

Uitslag:
1. Richie Porte   BMC Racing Team 4h04’28
2. Jack Haig   Mitchelton-Scott +’0
3. Lachlan Morton   Team Dimension Data +’21
4. Ben O’Connor   Team Dimension Data +’21
5. Michael Matthews   Team Sunweb +’46

2.Australian%20championschips_zpsn4pyf9y
(Hansen werkt zijn Tijdrit af!)

Edited by Bergkoning01

Zuur begin in het AK! Zijn tijdrit was niet slecht, zat mss wel iets in op de weg. Jammer...

Hansen moet het natuurlijk niet hebben van de tijdrit, dan is het extra jammer dat hij de wegrit moet missen. Valse start van het seizoen helaas.

3.TDU_zpsypj7cgkw.png3.TDU1_zpsvwmjtf3b.png

Bedankt voor alle reacties!!
Heb even snel een lay-outje in elkaar geflanst hoop dat het er redelijk goed uit ziet nu?
Edit: zie nu dat ik een foutje heb gemaakt ipv geslaagde staat er nu geslagde hahaha, maar ja kan het nu niet meer aanpassen hoop dat jullie snappen wat ik bedoel!

Edited by Bergkoning01

Mooi, een overwinning in de eerste WT-koers van het jaar. De doelstelling is ook onmogelijk als je tegen mannen als Valverde en Kwiatkowski moet opboksen.

Winst in deze ronde was al een enorm lastige doelstelling. Zeker met klasbakken als Valverde en Kwiatkowski aan de start. De valpartij van Vanendert maakt echter dat je nooit goed hebt kunnen kijken waar je terecht was gekomen. Dan nog zesde worden is een mooi resultaat.. zeker gezien de kwaliteiten van Keukeleire. Dat hij hier een rit weet te winnen mag wel een verrassing heten. Goede dagvorm of zat alles gewoon mee?

8 minuten geleden zei tinyriconen:

Winst in deze ronde was al een enorm lastige doelstelling. Zeker met klasbakken als Valverde en Kwiatkowski aan de start. De valpartij van Vanendert maakt echter dat je nooit goed hebt kunnen kijken waar je terecht was gekomen. Dan nog zesde worden is een mooi resultaat.. zeker gezien de kwaliteiten van Keukeleire. Dat hij hier een rit weet te winnen mag wel een verrassing heten. Goede dagvorm of zat alles gewoon mee?

Ja met Keukeleire zat alles echt mee want FDJ liet een gat vallen achter ons en het feit dat zijn vorm van de dag zeer goed was maakte het dat ik met 24 seconde voorsprong aan de streep kwam!

25 minuten geleden zei Joaquin Purito Rodriguez:

Leuk seizoensbegin in Australiê. Welke DB heb je eigenlijk? En heb je zelf aanpassingen gedaan? 

Ik gebruik gewoon de WorldDB 2018 mid-giro update die staat op steam is van @Benji Naesen! Ik heb er geen aanpassingen aangedaan want ik ben het met het overgrote deel wel eens met de stats! Echt een lekker dbtje hoor!

Edited by Bergkoning01

20 uur geleden zei Bergkoning01:

Ik gebruik gewoon de WorldDB 2018 mid-giro update die staat op steam is van @Benji Naesen! Ik heb er geen aanpassingen aangedaan want ik ben het met het overgrote deel wel eens met de stats! Echt een lekker dbtje hoor!

Oh, oké het zien er inderdaad goeie stats uit. Helemaal anders dan de DB die ik op 2018 heb. Ik was even verbaasd omdat ik zag dat Benoot 76KL heeft (ben het er wel mee eens, maar had nog nooit zo een DB gezien :P ) 

Veel succes nog ;) 

Ziet er goed uit dit!! Eerste zeges zijn ook al knap binnen met Keukeleire en Hofland!!

Klein vraagje: is er een speciale reden waarom je twee trainers met dezelfde trainingsstijl neemt??

56 minuten geleden zei Taz:

Ziet er goed uit dit!! Eerste zeges zijn ook al knap binnen met Keukeleire en Hofland!!

Klein vraagje: is er een speciale reden waarom je twee trainers met dezelfde trainingsstijl neemt??

Ja er is een reden en die is(drumroll please); ik had ze al vanaf het begin en ik vind het zonde geld om er een te ontslaan en dan weer een hoop geld uit te geven voor een nieuwe:D dus daarom, maar nee het is geen echt speciale reden hoor!