TromBone

WK 2018 Poule B

Poule B  

21 members have voted

1. 1. winnaar poule B

• Marokko
      1
    • Iran
      1
    • Portugal
      2
    • Spanje
      17

131 posts in this topic

Ik trek dit wel slecht hoor.

6 minuten extra tijd, de eerste minuut lag de bal klaar voor een doeltrap, er is gescoord, de bal lag een minuut stil voor een vrije trap. En dan nog na 95.55 affluiten. 

17 minuten geleden zei Gratemans:

Die ramedan hakt er wel in, na een uur voetballen is iedereen al helemaal naar de tyfus :lachen:

meeste van die gasten doen helemaal niet aan de ramadan. ik denk zelfs geen een ongeveer. is gewoon zaadvoetbal. echt alle landen buiten europa en latijns amerika kunnen beter thuisblijven. het niveauverschil wordt ook steeds groter. wk 94 herinner ik me nog een ziekelijk goed saoedi arabie en in de jaren 80 algerije en marokko bijvoorbeeld. niks meer van over.

6 minuten geleden zei Rubennn:

Ik trek dit wel slecht hoor.

6 minuten extra tijd, de eerste minuut lag de bal klaar voor een doeltrap, er is gescoord, de bal lag een minuut stil voor een vrije trap. En dan nog na 95.55 affluiten. 

voetbal is gewoon een achterlijke sport. welke sport die zichzelf serieus neemt doet aan blessuretijd? ;c gewoon klok stilzetten zodra de bal uit het spel is.

Voetbal is een extreem conservatieve sport ja.

kan die van der vaart met z'n mislukte carriere en z'n frikandellenpens niet gewoon z'n bek houden? die doet echt net alsof marokko in de eerste helft een soort barcelona-voetbal liet zien ;c werkelijk 0 kansen gecreeerd.

32 minuten geleden zei den zwartjoekel:

meeste van die gasten doen helemaal niet aan de ramadan. ik denk zelfs geen een ongeveer. is gewoon zaadvoetbal. echt alle landen buiten europa en latijns amerika kunnen beter thuisblijven. het niveauverschil wordt ook steeds groter. wk 94 herinner ik me nog een ziekelijk goed saoedi arabie en in de jaren 80 algerije en marokko bijvoorbeeld. niks meer van over.

kameroen, senegal en nigeria waren bruut!

48 minuten geleden zei den zwartjoekel:

Is inderdaad waar helaas. Of ja, jaren 80 weet ik niet, maar Afrika heeft helaas niet de volgende stap kunnen zetten. Azië heeft nooit echt niveau gehad natuurlijk. En dan straks met 48 landen komt er nog meer prut uit Azië, Afrika en N-Amerika, terwijl zuid-amerika 8 landen heeft die zich daar simpel zouden kwalificeren. En Europa waarschijnlijk ook 30...

2 minuten geleden zei Mark0174:

Weer een commentator die zn verkeerde bril op heeft ;c

Krijg je als je niet-voetbalmensen ineens een voetbalwedstrijd laat doen... Doet deze gek niet altijd het zwemmen? 

Die commentator is niet echt fan van Portugal he ;c

Gênant zeg

1 uur geleden zei Lampie Basso:

Uruguay miste wat creativiteit op het midden, wel wat kansjes en verdiend gewonnen, maar niet geweldig, Suarez slecht. egypte verdedigt prima, misten Salah duidelijk om iets te kunnen.

Eerste helft was leuk bij Marokko Iran, maar tweede gebeurt niet veel.

Vond Uruguay ook matig ja, verdedigend wel sterk. Suarez leek uitgeblust. Denk dat Brazilië wat dat betreft een voordeel heeft met Neymar.

Compenseert wel voor de drie vorige zaadwedstrijden dit zeg. 

8 minuten geleden zei Rubennn:

Die commentator is niet echt fan van Portugal he ;c

Gênant zeg

Eerlijk is eerlijk: als je fan bent van Portugal verdien je ook gewoon een nekschot.

Tenzij je Portugees bent, dan heb je misschien nog iets van een excuus.

6 minuten geleden zei Gratemans:

Eerlijk is eerlijk: als je fan bent van Portugal verdien je ook gewoon een nekschot.

Tenzij je Portugees bent, dan heb je misschien nog iets van een excuus.

Zoals ze speelden op t vorige EK zeker