TromBone

WK 2018 Poule B

Poule B  

19 members have voted

1. 1. winnaar poule B

• Marokko
      1
    • Iran
      1
    • Portugal
      2
    • Spanje
      15

85 posts in this topic

Wat ik vooral irritant aan die gast vond is dat hij alles vol wil praten, als commentator mag je ook even tien seconden stil zijn. En als je dan ook nog ook onzin (onwaarheden) gaat verkopen ben je me kwijt. Niet dat ik bij de NOS beter af was, die kerel was nog net niet aan het masturberen bij elk balcontact van een Spanjaard. Maar dat kwaaltje hebben er meer bij de NOS (Snoeks en Greuter). 

Edited by God

1 uur geleden zei God:

Wat ik vooral irritant aan die gast vond is dat hij alles vol wil praten, als commentator mag je ook even tien seconden stil zijn. En als je dan ook nog ook onzin (onwaarheden) gaat verkopen ben je me kwijt. Niet dat ik bij de NOS beter af was, die kerel was nog net niet aan het masturberen bij elk balcontact van een Spanjaard. Maar dat kwaaltje hebben er meer bij de NOS (Snoeks en Greuter). 

het is dit wk weer kiezen tussen kanker en aids. net ook, arno vermeulen daar weiger ik langer dan 3 seconden naar te luisteren en bij de belg iemand die na 10 minuten nog niet begrijpt dat de bal buiten ging omdat de bal stuk was :facepalm: 

1 uur geleden zei AngliVentoux:

Arno was dit keer best te doen. Normaal wel altijd aids.

ik kan alleen al zijn stem niet aanhoren. alleen wesley sonck veroorzaakt nog meer oorkanker.