• 0
Luc Vandevenne

PCM 2014 DLL files

Question

Hallo , na installatie van een legale PCM Pro 2014 op mijn PC (windows 10 Pro) , en opstarten van het spel krijg ik massa's meldingen van ontbrekende DLL files.Is dit normaal?En waar kan ik die ontbrekende in één beweging binnenhalen?

10 answers to this question

• 0

Soms kan je deze ergens vinden door de titel te googlen, maar ik adviseer je om alles via de goede weg te verwijderen en PCM opnieuw te installeren.

• 0

Dat is wel kak ja. Dan zijn er volgens mij websites waar je bepaalde .dll files van kan downloaden, daar zou je dan even kunnen kijken. Ik beschik zelf niet over die game dus kan je ook niet aan de bestandjes helpen via die weg.

• 0

Dat heb ik al 5X gedaan . Telkens unistall , bestand downloaden , herinstalleren.Nog een file missing , opnieuw ...

Ik vraag me af waarom kan hier niet in één keer gezegd worden wat er allemaal afwezig is. 

Ben niet van plan dit 100 X te herhalen.... 

• 0

Je hoeft ook niet na elke .dll de game te herinstalleren. Dat was meer de suggestie om te kijken of na herinstallatie wel alle bestanden erbij zitten. Dat blijkt niet het geval en is het enkel de genoemde ontbrekende .dll downloaden, toevoegen aan de juiste map, en het spel proberen te starten.

Je had het in je openingspost over 'massa's .dll bestanden'. Heb je dan wel overzicht in welke bestanden het allemaal zijn? In je laatste post zeg je "waar kan niet in één keer gezegd worden wat er allemaal afwezig is". Dus je hebt geen inzicht in welke bestanden het allemaal zijn, maar je krijgt telkens maar melding van 1 bestand bij het opstarten?

• 0

Mogelijk heeft dit een gunstig effect: (gevonden op meerdere andere PCM-fora)

Citaat

1. Click http://support.focus-home.fr/PCM14_vcredist_x86.exe
2. Save the application PCM14_vcredist_x86.exe.
3. Once the download done, run the application and follow the instructions.

• 0

Fijn! Goed om dat er nog even bij te vermelden. Dan kunnen we dat terugvinden mocht iemand er weer last van hebben.

Veel plezier! :)