Sign in to follow this  
Taz

[PCM2016 | MOE_1] Mapei Cycling Team

179 posts in this topic

Zo, dat is een grote voorsprong. Benieuwd of hij kan standhouden in de bergen. 

Winnen uit de vroege vlucht geeft toch altijd een erg goed gevoel. Zeker als het zo onverwacht komt als in een etappe als deze. De druk is er meteen af voor wat betreft de sponsor. Maar zeven minuten! Wie weet wat er nog gaat gebeuren.

Zware etappes en gevochten voor de trui. Helaas is Moser nog een maatje te klein, maar Battaglin rijdt overigens wel sterk deze koers. Hopelijk kun je nog een ritzege meepakken. Opvallende leider overigens deze koers.

Spijtig, maar Moser komt net dat tikkeltje te kort om de trui te kunnen behouden. 

Opvallend sterke Battaglin inderdaad en ook Pozzovivo gaat lekker mee. Jammer dat de koers gewoonweg te zwaar was voor Moser en dat hij de leiderstrui moet laten. Het is dan te hopen dat de komende koersen zwaar genoeg zijn om die andere vluchters van dag 1 ook te doen kraken. 

Jammer dat Moser de trui niet vast kon houden, maar niet geheel onverwacht. Wel goed voor gestreden! Hopelijk kan Pozzovivo nog stijgen. ;)

@Jowinho@Angus1997@Enrici@tinyriconen Bedankt voor jullie reacties weer!!

Ja, ik besefte dat het moeilijk zou worden met Moser (op dat moment slechts een KLIM-stat van 65) maar het is jammer dat hij de eerste de beste bergrit al kraakt..

29nb38o.jpg

Spijtig dat Meersman het niet kon afmaken in de vijfde etappe.Einde krachten of slechte dagvorm?

Citaat

Einde krachten of slechte dagvorm?

Een probleem met de sneltoetsen waardoor ik blijkbaar niet op pauze kon zetten toen ik even weg moest.. Wanneer ik terug bij de laptop kwam, liep de kopgroep net binnen..

Heel vervelend, uit frustratie 2 weken niet meer gespeeld:facepalm:!!

Oei, dat is pas zuur! Kan me de frustratie dan wel voorstellen.. Was een uitgelezen mogelijkheid geweest voor nog een ritzege. Want qua klassement zit er (natuurlijk) niet zo veel in. Toch rijd je sterk rond deze ronde, opvallend dat je (zo) vaak op de juiste plek weet te zitten.

Een bijzondere kopgroep in Barcelona, dan ben je als Moser eigenlijk meteen kansloos. Jammer. In de voorlaatste rit laat je je weer uitstekend zien op een kenmerkende manier. Spijtig genoeg wist Felline net iets beter aan te komen dan Meersman. Een paar tegenvallers, maar eigenlijk wel gewoon een goede ronde toch? :)