TromBone

WK 2018 Achtste finales

406 posts in this topic

ik ga nu serieus hopen dat zweden van engeland wint om in de halve finale te komen, oftewel slechtste wk ooit ;c 

94 kwam zweden in de halve finale, net als 92 maar toen waren ze een van de beste ploegen ter wereld. #nostalgie

Maar het was toch ook een een foeilelijk duel? Vrijwel geen enkele kans, Engeland had het makkelijk maar deed zelf ook niets. Tot die goal van Mina was het saai, daarna kwam er wat spanning in de wedstrijd. Maar dat kwam meer door de verlenging en de naderende penaltyreeks dan door het voetbal van Colombia en Engeland. 

En het kwam door die scheids. Tering wat een vermoeiende vent. Ging met iedereen 173 seconde in discussie, totaal onnodig. 

9 uur geleden zei Gratemans:

;c

Nee, sorry... Maar serieus...

Ik ben in minuut 7 in slaap gevallen, om door nota bene @TromBone wakkergeappt te worden vlak voor rust. Na rust was het vanouds kut. Schoppen, slaan, irriteren, slechte scheids... Alsof ik op een aprilzaterdag naar onze veteranen kijk...

En dan nog verlengen...

En pingels.

Er is een reden dat ik nu doodmoe op het werk zit en mij verslapen heb (niet erg, wel vervelend, want wilde vroeger naar huis).

Echt, dit was allesbehalve leuk.

Kastijding voor het oog.

Dit draaien ze in een gemiddelde Abu Ghraib niet eens.

Dit gaat alle Conventies van Geneve te boven.

Hiermee heb je sowieso een zaak bij het College voor de rechten van de Mens,

Wat zeg ik? Twee zaken!

Drie!

En een hoger beroep.

1 minuut geleden zei dvsermelo:

En het kwam door die scheids. Tering wat een vermoeiende vent. Ging met iedereen 173 seconde in discussie, totaal onnodig. 

Dat. Alleen met Marokkaantjes moet je in discussie gaan.

Verder mag ik hopen dat de FIFA hem een shirt cadeau heeft gedaan en hem op de vlucht terug naar Amerika heb gezet.

9 uur geleden zei Ik zuig:

Succes. Moet Fiets eerst eens zelf wat verstand van voetbal krijgen.

Gelul.

Dit was een prutpot.

4 minuten geleden zei dvsermelo:

Maar het was toch ook een een foeilelijk duel? Vrijwel geen enkele kans, Engeland had het makkelijk maar deed zelf ook niets. Tot die goal van Mina was het saai, daarna kwam er wat spanning in de wedstrijd. Maar dat kwam meer door de verlenging en de naderende penaltyreeks dan door het voetbal van Colombia en Engeland. 

hoezo had engeland het makkelijk? geen kans gecreeerd. colombia had engeland gewoon verdedigend in zak en met james hadden ze eenvoudig gewonnen.

Colombia was qua aanvalsplan even hemeltergend als de Quintana's van deze wereld.

Waren idd zo op 4 minuten gereden normaliter.

Engeland miste alleen een puffertje

Maar ja, zoals altijd: de Colombianen komen vanaf vrijdag in de vierde week pas écht op kracht!

Quintana mist een type Escobar in de ploeg. Eentje die de lijnen uitzet.

1 uur geleden zei den zwartjoekel:

hoezo had engeland het makkelijk? geen kans gecreeerd. colombia had engeland gewoon verdedigend in zak en met james hadden ze eenvoudig gewonnen.

Omdat Engeland voor stond. En klopt, Engeland creeerde niets, maar bij 1-0 hoeft dat niet.

Colombia had dezelfde tactiek, 'niets creeeren'. Maar bij een 1-0 achterstand is dat niet handig. 

Dus Engeland had het makkelijk, tot de gelijkmaker. In verlenging was Colombia de betere. 

Mensen hebben serieus zitten genieten gisteren? Was toch een doodsaaie een schandalig slechte wedstrijd....

Ik heb pas vanaf de penalty gekeken, maar de spanning op het einde kan ook gewoon leuk zijn.

Opmerkelijk, 4 kwartfinalisten komen uit de 2 zwakste poules van dit WK. 

opmerkelijk, slechtste wk ooit dit. nog slechter dan 1990, waarna de puntentelling werd veranderd in het voetbal.

3 minuten geleden zei Hendrik:

Opmerkelijk, 4 kwartfinalisten komen uit de 2 zwakste poules van dit WK. 

Rusland, Engeland, België en Uruguay.

Wat is daar opmerkelijk aan? Allemaal potentiële kwartfinalisten (op Rusland na in principe), toch?

Ja wel juist.

Probleem is meer de uitschakeling van Duitsland en Spanje en het afwezig zijn van toplanden als Italië en Nederland.

Maar ja, laatstgenoemde landen gaan er wel vaker wat missen als ik het zo allemaal bekijk.

Wissel die kut-Zweden voor Italië in en het is al wat draaglijker.

Hadden ze ook gewoon vooraf moeten doen.

Fuck die Zweden immers.