Matthijs

WK 2018 Halve finales

163 posts in this topic

1 uur geleden zei God:

Ik vind het oprecht zeer jammer dat België eruit ligt :( Maar die tweede helft hebben ze ook niks meer gecreëerd. Ik heb ze geen moment alles of niets zien spelen. Dit Frankrijk is ook echt een verschrikking om te zien, met die spelers dit anti-voetbal op de mat leggen.

Ik had het er gisteren nog over met iemand, wat is de erfenis van Mourinho? Ik denk serieus dat het feit dat we nu zoveel teams vanuit een zeer sterke en bijna ondoordringbare verdediging zien spelen met echt twee blokken een erfenis van Mourinho is. Die man heeft het voetbal echt kapot gemaakt.

In clubvoetbal hebben we juist een van de meest spectaculaire champions league gehad.

Edited by Lampie Basso

Ik moet zeggen dat ik in de media toch de verdienste van de Fransen te veel mis, want uiteindelijk hebben zij zich perfect aangepast aan de sterke punten van de Belgen en lieten zij het zelfs na om het volledig af te maken. Er was geen doorkomen aan. Op voorhand wist je wel dat het op kleine dingen zou afhangen, en dat is ook gebeurd. Pluim voor Frankrijk daarvoor. Alleen kunnen ze ook veel attractiever voetballen met deze elf. Op papier schat ik ze hoger in dan de Rode Duivels. Maar of Frankrijk dan zo ver zou geraakt zijn in het toernooi?

Het maakt het alleen niet minder zuur. Echt balen dit. Zeker omdat je weet dat dit een generatie is die voor een land als België wellicht lang niet geëvenaard kan worden, laat staan overtroffen.

Dat ze nu maar wereldkampioen worden. Kroatië en vooral Engeland wil je toch niet ;c 

Edited by SteJov

2 minuten geleden zei SteJov:

Ik moet zeggen dat ik in de media toch de verdienste van de Fransen te veel mis, want uiteindelijk hebben zij zich perfect aangepast aan de sterke punten van de Belgen en lieten zij het zelfs na om het volledig af te maken. Er was geen doorkomen aan. Op voorhand wist je wel dat het op kleine dingen zou afhangen, en dat is ook gebeurd. Pluim voor Frankrijk daarvoor. Alleen kunnen ze ook veel attractiever voetballen met deze elf. Op papier schat ik ze hoger in dan de Rode Duivels. Maar of Frankrijk dan zo ver zou geraakt zijn in het toernooi?

Dat ze nu maar wereldkampioen worden. Kroatië en vooral Engeland wil je toch niet ;c 

Op voorwaarde dat ze dan wel eens lekker de gas open draaien in de finale. 4-0 of zo, moeten ze kunnen. Enige die roet in het eten kan gooien is Giroud. Die kan er niets van.

Voor de rest echt veel te veel gezeik op die tactiek en soms zelfs de scheidsrechter inderdaad. 

Maar ach, dat is de teleurstelling natuurlijk. Waait over.

39 minuten geleden zei Lampie Basso:

De reacties van de Belgen toont de ware volksaard weer.

Wat dan?

25 minuten geleden zei SteJov:

Het maakt het alleen niet minder zuur. Echt balen dit. Zeker omdat je weet dat dit een generatie is die voor een land als België wellicht lang niet geëvenaard kan worden, laat staan overtroffen.

Volledig mee eens. De schoonheidsprijs winnen ze er niet mee, maar als je het totaalplaatje bekijkt hebben ze ons gewoon overklast. Al moet er wel gezegd worden dat het even goed de andere kant had kunnen opvallen. Maar de zwakke prestaties van oa de bruyne en lukaku zijn voor mij vooral te wijten aan de sterkte van frankrijk, niet zozeer het falen van ons. Zo waren kante en pogba gewoon meesterlijk, en stonden umtiti en varane ook gwn steeds goed gepositioneerd. 

Er was bij Frankrijk geen doorkomen aan. Enkel het eerste kwartiertje en die kopkans van Fellaini. 

Maar waarom wacht je dan zo lang om aan te passen? Batshuayi in blessuretijd brengen ;c moest er al 20 minuten op staan

Je had aangepast moeten starten. Zelfde formatie als tegen Brazioel. Alleen dan Meunier ff vervangen door een andere renjerotmeneer.

1 uur geleden zei Lampie Basso:

In clubvoetbal hebben we juist een van de meest spectaculaire champions league gehad.

Dat klopt, dit WK is echter compleet het tegenovergestelde. En de voorgaande jaren Champions League waren ook aids te noemen.

Greg Van Avermaet is ne klootzak! Zijne Gele Trui nie willen afgeven om de finale te halen!

Ik hoop dat hij vanaf nu iedere wedstrijd verliest van een fransoos!

Altijd in de sprint!

Altijd milimeters!

Snap niet dat subasic zich niet gewoon uitrekt. Makkelijk te houden die vrije trap 

23 minuten geleden zei ddamore:

Snap niet dat subasic zich niet gewoon uitrekt. Makkelijk te houden die vrije trap 

Halve hamstringblessure ofzo. Dusja dan zal hij niet tot het uiterste kunnen... 

37 minuten geleden zei ddamore:

Staat gewoon hélemaal verkeerd. En ik snap ook niet waarom keepers nooit iemand bij een paal neerzetten bij zo'n vrije trap.

Wat een zaadpot. Engeland zoals gewoonlijk echt reteslecht en heel erg overschat. Bij Kroatië lukt niks. Bah.

12 minuten geleden zei Matthijs:

Wat een zaadpot. Engeland zoals gewoonlijk echt reteslecht en heel erg overschat. Bij Kroatië lukt niks. Bah.

Deze match is gewoon goed hoor 

26 minuten geleden zei Matthijs:

Staat gewoon hélemaal verkeerd. En ik snap ook niet waarom keepers nooit iemand bij een paal neerzetten bij zo'n vrije trap.

En zag het laat, door die muur van spelers voor hem. 

Neemt niet weg dat hij hem had moeten hebben. 

Maar we hebben een aantal leuke achtste en kwartfinales gehad, nu is het weer kut. 

Durven allemaal niet, de finales gaan ook kut worden. Kut wk. 

Ik kijk nooit naar AC Milan, maar ik kan me voorstellen dat Strinic er goed past. 

Die is zo slecht.