Rubennn

09/09 Ploegentijdrit

90 posts in this topic

En dit is toch prima.

Quintana zal nu vroeg moeten aanvallen.

Alle ballen op Landa/Valverde, al kun je daar op de eerste rustdag pas echt uitsluitsel over geven.

Ik kan wel leven met Greg in het geel trouwens, zeker vergeleken met van Garderen of Thomas.

Kan in de Alpen zomaar het geel gaan pakken.

Hij gaat de Tour ook niet winnen en niet eens dichtbij komen vrees ik. Maar het geel pakken zou inderdaad best kunnen. Al denk ik wel dat Thomas het beter zal doen op de kasseien en een Fuglsang ook. Die zie ik ook wel beter of even goed bergop rijden als Dumoulin. 

2 uur geleden zei AngliVentoux:

Kan in de Alpen zomaar het geel gaan pakken.

Denk niet dat Thomas slechter klimt dan Dumoulin op weg naar Le Grand-Bornand.

En in die rit erna denk ik dat alle remmen al eens losgaan en dat Dumoulin al een eerste keer verzuipt.

4 uur geleden zei Matthijs:

Radio 1 Langs de Lijn heeft de hele tijd bij ze in het wiel gezeten en die hebben daar niets over gezegd.

Toch met 9 man gestart?

Ik zeg het hier trouwens alvast even voor het eerst: Fuglsang gaat shinen deze Tour. 

31 minuten geleden zei Zeus:

Ik zeg het hier trouwens alvast even voor het eerst: Fuglsang gaat shinen deze Tour. 

3 uur geleden zei Zeus:

Hij gaat de Tour ook niet winnen en niet eens dichtbij komen vrees ik. Maar het geel pakken zou inderdaad best kunnen. Al denk ik wel dat Thomas het beter zal doen op de kasseien en een Fuglsang ook. Die zie ik ook wel beter of even goed bergop rijden als Dumoulin. 

ik weet het niet. Dumoulin was op de vesten gewoon eens beter dan Sagan en Van Avermaet. Ik acht het niet geheel onmogelijk dat hij op een kasseistrook vlak gewoon harder gaat dan Thomas

kelderman vervangen door ten dam ;c kan je nagaan hoe sunweb hier had kunnen winnen. had dan een andere tijdrijder meegenomen zoals polit. ten dam lag er al na 5 km af ofzo.

overigens bazige ploegentijdrit van education first. martinez en uran gaan hard bazen deze tour. sky ronduit teleurstellend. wel lekker. ook mooi dat dat kut ag2r veel tijd verliest. moeten ze is een keer echt gaan aanvallen. idem voor bahrain.

17 uur geleden zei Gratemans:

+2

Maar wat zit Herbert nu steeds te lullen dat een minuut verliezen veel te veel is? Dat is toch normaal voor ploegen als Trek of Jumbo in een ploegentijdrit als deze.

voor lottonl echt niet ;c verliezen zelfs meer en hebben een ploeg meegenomen met allemaal hardrijders, want volgens @de dromer is dat belangrijker dan een goede tijdrijder zijn in de ploegentijdrit.

17 uur geleden zei Salvatore:

Movistar rijdt hier duidelijk op 80 procent.

movistar gewoon dom. nemen renners als rojas mee die er geen kut van konden. hij, erviti en bennati lagen er al snel af en dan heb je alleen nog de klimmers en amador over. altijd suterlin, anacona en oliveira mee moeten nemen. oliveira en anacona hadden sowieso die klim overleeft.

Edited by den zwartjoekel

18 uur geleden zei Little Goliath:

Roglic lek volgens mij, vandaar die dramatische eerste tussentijd. Daarna best prima schade beperkt

keiharde bullshit dit ;c