Sign in to follow this  
NordinJKok

[PCM 2018 | NOR_1] Team bijna gekozen

7 posts in this topic

Hallo allemaal,

Na bijna 2 jaar afwezig te zijn geweest, maar wel alles gevolgd te hebben, begon het toch weer te kriebelen om te beginnen met een carrière, en dan is het nu eindelijk weer zo ver. Maar met welke ploeg zal ik een carrière gaan doen, en daarvoor heb ik een polletje gemaakt. Om te kijken, wat jullie graag zouden willen zien en zo kan ik inspelen op de lezers, en dan hopelijk een carrière neer te zetten, die jullie allemaal willen volgen.

Op moment dat ik de keuze heb gemaakt, zal de eerste dingentjes hier te komen staan en zal alles duidelijk worden.

Alvast bedankt voor jullie tips en hulp.

Groet,

NordinJKok

Edited by NordinJKok

Ik vind beide shirtjes wat hebben en kiezen tussen die carrières is natuurlijk moeilijk. Je moet namelijk doen waar je zelf het meeste zin in hebt. Maar als ik echt moet kiezen verkies is de Jumbo carrière. 

Wat Niek zegt, ik kan me herinneren van je vorige carrières dat je prestaties erg goed waren. Zeker als je met een heel sterke ploeg wilt gaan rijden zou ik je adviseren gewoon voor Moeilijk te gaan. In het begin misschien wat zwaar en erg wennen, maar je past je stijl wel snel aan. Je wordt er sneller beter van als speler door op een gegeven moment die stap te zetten :) Maar je moet het uiteindelijk zelf weten. Als je gewoon wilt winnen, dan zou ik daar voor gaan. (Net als de keuze voor trainingskampen, maar daar hebben we 't eerder over gehad natuurlijk)

Succes!

Kleine update

De layout`s en alles is gemaakt en alles bijna klaar om eindelijk deze mooie nieuwe carriere te kunnen starten voor jullie nog effe geduld, misschien volgende week al de eerste post online voor jullie.

Sign in to follow this