Matthijs

17/07 tm 19/07 | Het Alpentrio

1,057 posts in this topic

instorten zie ik dumoulin niet doen dat verwacht ik eerder van thomas, ik denk dat Froome andermaal de beste man in koers zal zijn

Ik heb niets kunnen zien door vakantie sinds de rustdag, maar hoe kan het dat ze bij sky iemand anders dan de kopman aan laten vallen dan? 

En dat Uran zich niet weet te bevestigen is ook voor niemand een verrassing he ;c

1 minuut geleden zei Rubennn:

Ik heb niets kunnen zien door vakantie sinds de rustdag, maar hoe kan het dat ze bij sky iemand anders dan de kopman aan laten vallen dan? 

dumoulin geen tijd laten pakken op froome in het geval dat thomas iets overkomt ofdat hij erdoor zakt waarschijnlijk

1 uur geleden zei Tjebco:

Gast... Froome heeft 2 minuten op quintana. Daarbij nog de tijdrit waar hij nog wel wat wint. Movistar heeft gewoon verloren. 

moeilijk he lezen? :rolleyes:

1 uur geleden zei Keuteberg:

lekker aanvallend gereden ook van quintana

en nee bultmans, dumoulin verwacht ik geen tourwinst van, lijkt me dat ie morgen instort.

ruben doet een ruben ;c 

je zit morgen gewoon alles naar je tv te gooien als hij lost.

Edited by den zwartjoekel

42 minuten geleden zei Rubennn:

En dat Uran zich niet weet te bevestigen is ook voor niemand een verrassing he ;c

gast ;c hij is zo geblesseerd dat hij praktisch nog maar met een been kan omwentelen zei hij gister na de etappe ;c 

2 uur geleden zei Little Goliath:

Dat ophemelen van pauwels ook altijd :lachen: 

Wel perfect op weg voor de Francis De Greef award! 

3 uur geleden zei Little Goliath:

Dat ophemelen van pauwels ook altijd :lachen: 

Bij het overlopen van renners in de kopgroep:

“Pauwels, wéér hij!”

Dat de andere helft van de kopgroep van gisteren ook mee zat vandaag, zagen ze wel over het hoofd.

2 uur geleden zei den zwartjoekel:

ruben doet een ruben ;c 

je zit morgen gewoon alles naar je tv te gooien als hij lost.

nee joh, ik zit vrij emotieloos voor de tv. Ik reageer me altijd af op forums.

5 uur geleden zei Lampie Basso:

Thomas zal toch wel zijn jaarlijkse inzinking hebben? Iig, absurd dat Froome en Dumoulin weer de sterkste zijn na de Giro (met Thomas dan dit keer).

Al die stukken over dat de concurrentie voor Froome van Thomas komt zijn eigenlijk te gek voor woorden. Thomas zijn beste prestatie in een grote ronde is eens een vijftiende plek. Verwachten ze nu echt dat die plots de tour gaat winnen?

5 uur geleden zei Jonas:

inderdaad

in feite kan het echt niet dat die man de tour wint

het mag niet, het kan niet en niemand wilt het

Liever Thomas dan Froome weer. Liever geen van beide maar als er toch moet gekozen worden. Dan maar is iets anders.

9 minuten geleden zei zjoere:

Al die stukken over dat de concurrentie voor Froome van Thomas komt zijn eigenlijk te gek voor woorden. Thomas zijn beste prestatie in een grote ronde is eens een vijftiende plek. Verwachten ze nu echt dat die plots de tour gaat winnen?

Heeft altijd moeten knechten maar het blijft sowieso absurd dat ze uit het niets op 6 a 7 jaar een hoop Britten uit een grot halen die toevallig voor een engelse ploeg toevallig allemaal de tour kunnen  winnen met toevallig een hoop buitenlandse toppers als helpers. 

4 uur geleden zei Keuteberg:

lekker aanvallend gereden ook van quintana

en nee bultmans, dumoulin verwacht ik geen tourwinst van, lijkt me dat ie morgen instort.

Ik mis de enthousiaste Ruben. Hebben jullie eens een wereldtopper met charisma ga jij even de gemiddelde Belg uithangen en alles doodrelativeren. 

Gewoon non-stop fappen op deze Dumoulin hoor :poundit: 

Eigenlijk is de transformatie van Thomas net zo vreemd als die van Froome, dat was in eerste instantie toch vooral degene die aardig klassiekers kon rijden maar geen berg over kwam.

Op 18-7-2018 om 23:45 zei Luuk.:

Eigenlijk is de transformatie van Thomas net zo vreemd als die van Froome, dat was in eerste instantie toch vooral degene die aardig klassiekers kon rijden maar geen berg over kwam.

Alsof Van Avermaet plots het WK zou winnen dit jaar bijvoorbeeld.

31 minuten geleden zei delegendelolsmurf:

vieze teringlijer :L

:eyebrows: 

Weer hij!