• 0
Sign in to follow this  
Taz

[PCM2016] Nieuwe ritten invoegen

Question

Beste members,

Is het mogelijk om bijvoorbeeld een rit van Parijs-Nice of de klassieker Parijs-Tours in te voegen in de Tour? Zou dit werken met de tussensprints enzo? Of kan ik bijvoorbeeld de gehele Tour van PCM2015 overzetten naar de versie van PCM2016?

Ik wil voor het 2e seizoen wat variatie in mijn grote rondes en NK's zonder met de Stage Editor te klooien :):rolleyes:

Alvast bedankt!!

1 answer to this question

• 0

Volgens mij moet dat kunnen, aangezien (volgens mij) in de stage enkel het punt van een tussensprint is aangegeven, waar de regels van de sprint zijn gekoppeld aan de specifieke wedstrijd. Dus als je de bestanden dupliceert en de correcte naam geeft zou het volgens mij moeten werken.

Ik betwijfel alleen of je een losse etappe kan laten meedraaien in een GT zeg maar. De varianten zijn volgens mij complete sets van 21 ritten. Dus wil je Paris-Tours aan de Tour toevoegen moet je deze in een bestaande variant plaatsen (en een rit vervangen), of een eigen set van 21 ritten maken.

Variant van 15 naar 16 moet volgens mij wel kunnen. Dacht dat enkel shirts in formaat veranderd waren.

@Tijn ?

Edited by tinyriconen