• 0
Sign in to follow this  
TheLittleOne

Database aanpassen in game

Question

Goedenavond,

omdat ik niet meteen doorhad hoe het contractverlenging-systeem werkt, had ik de kans gemist om één van mijn toprenners aan mijn team vast te binden.

Nu dacht ik gewoon in het volgend seizoen die bepaalde renner in de gebruikte Database terug in mijn team te zetten, alsook een paar stats aan te passen die me er een beetje naast leken te zitten.

Hier is wat ik doe:

Ik open PCM 2018 -> WeeklySaves en klik de allerlaatste open in de PCM Fast Editor
Hier voer ik enkele veranderingen door
Ik ga naar PCM 2018 -> Cloud -> Username en sla hier de aangepaste DB op
Voor de zekerheid overschrijf ik ook nog een hoopje andere saves met de DB die ik wens te gebruiken

Dit leek me op de vorige PCM's gewoon te werken, maar als ik nu het spel terug start en de desbetreffende save openklik dan speel ik gewoon terug met de DB waarmee ik gestopt was. Bovendien staan er zelfs saves tussen die ik al uit mijn map verwijderd had. Wanneer ik dan tenslotte uit mijn documenten de DB open die ik aangepast had opgeslagen, zijn alle veranderingen gewoon teniet gedaan.

Wat doe ik fout?

3 answers to this question

• 0

Ik heb iets opvallends gevonden dat mijn uitleg hierboven eigenlijk overbodig maakt.

Het komt erop aan dat wanneer ik aanpassingen doe in de Editor het bestand vervolgens niet kan opslaan. Ik druk wel gewoon op 'save' of 'save as'  maar als ik dan in mijn map kijk staat er 'laatst gewijzigd op xx:xx', lang voor het huidige tijdstip waarop ik wel degelijk veranderingen zou moeten doorgevoerd hebben.

Long story short: ik kan geen veranderingen in de PCM Fast Editor opslaan

• 0

Ik lees dat meer mensen daar problemen mee hebben in reacties op de download. Dus daar moet blijkbaar iets aan gedaan worden. Alternatief is de Lachi van 2017 gebruiken (link) of de Excel Editor van 2018 (link)