Ivanoe111

[PCM 2016 | Nor_1] Lego Pro Cycling Team

46 posts in this topic

Voorwoord

Na een lange tijd afwezig op het forum heb ik eindelijk weer wat relatieve tijd en zeker zin om op dit forum rond te vertoeven en met behulp van een (simpele) weergave van mijn carriere er eens van genieten in plaats van rap rap te spelen en het daarna beu te zijn. Ik weet nog niet wat ik er grafisch wil aan spenderen en het zal in het begin wat zoeken worden naar de juiste verhouding. Het posttempo zal daarom ook relatief laag liggen omdat ik niet altijd tijd zal hebben maar deze keer zal dit een blijvertje worden, als er natuurlijk niet gebeurt met de database (wat normaal niet zou moeten). Dit is dus ten eerste puur een verhaal/carriere voor mezelf. Ik hoop dat ik het kan volhouden en natuurlijk om heel veel succes te behalen ook. Ik zeg er bij dat dit (je kan het raar vinden) mijn allereerste carriere is op pcm 16, ik zal dus nog wat wegwijs moeten worden in het management maar we zullen daar snel mee weg zijn. Ook zal de db jullie wel bevallen denk ik maar daarover ga ik nog niet teveel uitwijden, het zit nog allemaal in alpha/beta maar indien we dit eerste seizoen goed doorkomen zonder hapering en we dus een 2e seizoen kunnen spelen dan zal ik ze waarschijnlijk delen.

Alvast bedankt voor het vertrouwen!

Edited by Ivanoe111

Hier kijk ik met plezier naar uit. Vond je UCI Mondial ploeg destijds heel interessant om te volgen. Het posten hier was voor mij in eerste instantie ook ontstaan doordat ik het voor mezelf was gaan bijhouden en dacht, dan kan ik het net zo makkelijk delen met de rest. En daarnaast is het ook een mooie manier om door te willen blijven spelen als je niet zo heel veel zin meer hebt, omdat dit toch loopt. :) 

:wub: Ik had nog twee dingen op m'n wishlist staan om eens een carrière mee te beginnen. Een Midden-Europees team (opererend vanuit Tsjechië) en een Scandinavische ploeg. Met de carrières van Jowinho en jou ben ik daarin op m'n wenken bediend. (Gezien ik er zelf toch niet aan toe kom :P )

Heel erg gaaf! Ben benieuwd hoe groot je het fietsen in Scandinavië kan maken. Begrijp ik 't goed dat je slechts een handvol regens hebt, maar voornamelijk bestaande coureurs hebt gepakt? Die Nielsen heb je wel even mooi binnen.. SP 78, toe maar!

Ik ben nu al fan!! Ik heb nooit het geduld om met zo'n team te starten maar kijk wel ontzettend uit om jouw team te zien evolueren!!

Alleszins heel veel succes!!

Leuke ploeg en het ziet er allemaal mooi uit zeker een carrière om te blijven volgen!

xb09p3.png

@tinyriconen Bij deze ga ik er alles aan doen dat je wishlistjes compleet wordt :P Nielsen is idd een droom, nooit verwacht zo een regen te hebben, hopen kan ik van hem een renner maken die gedurende zijn hele carriere bij ons blijft

@Taz ik hoop zelf dat ik het geduld heb maar ik denk het wel aangezien ik mijzelf nu beperkt heb tot 6 nationaliteiten, anders maak ik eer toch een warboel van :)

@Enrici dank je wel!

@Bergkoning01 dank je, ik ga mijn best doen om het zo tof mogelijk te houden

Bedankt voor alle reacties!

Previous : 1# Ploeg 2016

Next : 3# Overzicht Januari

Edited by Ivanoe111

:notworthy:

T ziet er mooi verzorgd en strak uit! Succes in Guatemala, benieuwd wat je voor elkaar kan krijgen zo vroeg in het seizoen.

Opvallende uitslag in de Tour Down Under trouwens... 

En dat Cancellara poppetje :rofl:

Hele mooie lay-out, zie er tiptop uit! Waarom zijn de kampioenschappen van Fiji niet gereden eigenlijk?