Ivanoe111

[PCM 2016 | Nor_1] Lego Pro Cycling Team

62 posts in this topic

Je wederom knap laten zien in Portugal. Geen overwinning dit keer, maar wel aanvallend gekoerst en bijna nog een ritzege met je spurter én je aanvaller. Niet verkeerd!

Keurig gereden met Mtiliga. Ook hulde voor je layout :) 

Spoiler

Allen bedankt voor de reacties, als de resultaten in moeilijkere ronders ook "boven ons niveau" zijn zal ik wss overschakelen naar moeilijk, voorlopig best nog afwachten

9._Tour_of_Cameroon_d2.png

Edited by Ivanoe111

Wat een heerschappij met 4 klassementen en 5 ritten! Ik denk echt wel tijd om op moeilijk te gaan spelen? PS in de balk bovenaan staat nog rit 1-4;)

Het is natuurlijk een heel lastige ronde om in te schatten of je nou naar niveau presteert (overheerst) of dat het je te makkelijk afgaat. Ik snap de keuze om even te wachten tot een wat zwaardere wedstrijd, maar zou je wel aanraden snel naar Moeilijk over te gaan. Je wordt sneller beter in het spelletje wanneer je een niveautje hoger speelt, dan wanneer je blijft wachten tot je dat niveau bereikt hebt :) 

Het is hier al tig keer gezegd maar: Prachtige layout:notworthy:en de resultaten zijn ook dito!!

KIU!!

Pfff... even domineren? Knap gereden zeg! Ben het eens met @tinyriconen. De overstap lijkt misschien wat lastig, maar houdt het spelletje ook leuk. Eerst maar eens die zwaardere rondes afwachten

Spoiler

Binnenkort na de tour of mersin ga ik het eens proberen, qua spelen lukt het me wel maar als ik zonder sprinttrein zit dan heb ik het moeilijk nog en zelfs met sprinttrein ook al zeggen de resultaten dat niet maar ik vind zelf dat het meer geluk dan wijsheid is maar bon we zullen er wel in beter worden ;) bedankt voor de reacties

vi2r77.png

Sterke prestaties met een heel goede presentatie, kortom top bezig!!!

(tip: als de resultaten in die lijn blijven, zou ik op moeilijk gaan. Verschil is klein bij pcm16)

Mooie shortlist eveneens. 

Een paar toppers op die shortlist, toch voor het niveau waar je nu op rijdt. Hopelijk krijg je genoeg budget om er een paar aan te trekken. 

Edited by Jowinho

Valgren, Kragh Andersen en Hansen lijken de meest interessante. Nordhaug zit nog bij Sky en zal dus niet betaalbaar zijn, vermoed ik.. 

Voorlopig ga ik even niets kunnen posten, er zijn andere dingen die meer prioriteit hebben, tussendoor zal ik zal proberen wat stukjes te maken.

Bedankt voor het begrip en tot binnenkort!