TromBone

24/07 tm 27/07 Het PyreneeënquarTET met een vlakke afknapper middenin.

1,711 posts in this topic

Die zijn daar ook niet voor het wielrennen nee. En als Dumoulin ergens tien minuten had verloren lieten ze het ook wel achterwege.

1 uur geleden zei mdmazing:

En dat zijn dan gewoon Nederlandse mongolen hoor

idd, het hadden bekers met urine en stront moeten zijn.

Viel toch op dat het in de Giro veel minder was. Op die pufferman na.

Achja, zo'n Nederlanders die op alpe d'huez staan zijn toch altijd leeghoofdige debielen. Zelfde type dat zo'n beetje debiel loopt te doen bij voetbalwedstrijden

Zojuist zei Keuteberg:

Dan gedroegen wij ons toch veel beter op de Cauberg door Schleck alle ziektes toe te wensen en keihard te lopen schreeuwen dat het zuurstof op is

bij elke meeting dat ik was scholden we ook iedereen uit die we niet mochten en @Matthijs was daarin veruit de extreemste vraag maar aan @Lampie Basso

:tranen: 

@Matthijs ja, die was zo hard kanker aan het roepen de hele tijd dat op een gegeven moment al die mensen begonnen te staren alsof we iemand met gilles de la tourette meehadden

5 minuten geleden zei Keuteberg:

@Matthijs ja, die was zo hard kanker aan het roepen de hele tijd dat op een gegeven moment al die mensen begonnen te staren alsof we iemand met gilles de la tourette meehadden

op een gegeven moment fietste dirk bellemakers 10 minuten achter de groep alleen en die heeft een partij ziekte's naar z'n hoofd geslingerd gekregen waar zelfs gordon van zou schrikken. 

11 minuten geleden zei den zwartjoekel:

op een gegeven moment fietste dirk bellemakers 10 minuten achter de groep alleen en die heeft een partij ziekte's naar z'n hoofd geslingerd gekregen waar zelfs gordon van zou schrikken. 

1 minuut geleden zei Little Goliath:

en @God mag weten waarom he? ik bedoel wie de fuck is dirk bellemakers? maar als je matthijs had gehoord zou je denken dat hij z'n hele familie verkracht had.

Edited by den zwartjoekel

Waarom kan ik mij dit ook zo beeldig voorstellen? Terwijl ik niemand van hier ooit gezien of gehoord heb :)

het was gewoon precies zoals op het forum.

behalve dan die keer dat pilsudski erbij was, die was de hele dag vrij stil

Was dat degene waar Reuell bij was? Een keer waren we met zijn vieren

Oh en natuurlijk Amsterdam en Rotterdam nog, vooral Rotterdam met Berman was moeite waard

Oja, toen stond ik de hele dag blijkbaar een paar honderd meter van jullie vandaan zonder jullie ooit te zien

En berjan maakte de hele tijd rugfoto's

10 minuten geleden zei Lampie Basso:

Was dat degene waar Reuell bij was? Een keer waren we met zijn vieren

Oh en natuurlijk Amsterdam en Rotterdam nog, vooral Rotterdam met Berman was moeite waard

Reuell was ook in Utrecht anders. Hij had alleen Morgana niet meegenomen. Hele reis voor niks :(

Hoewel een smeltende Tim ook wel leuk was om te zien.