TromBone

24/07 tm 27/07 Het PyreneeënquarTET met een vlakke afknapper middenin.

1,711 posts in this topic

1 uur geleden zei den zwartjoekel:

mooie meisjes poepen niet.

Voor 50 euro doen ze veel hoor.

Zojuist zei den zwartjoekel:

gij zult gods naam niet ijdel gebruiken staat er in de bijbel beste jongen :) 

daarnaast worden interviews gewoon ondertiteld hoor buiten de bible belt ;c dus je weet gewoon wat ze zeggen.

Dus jij hebt ALLE interviews van Vino of Pantani gevolgd dat je weet dat zij niet weenden? Als je 99% van de interviews van Mudoulin leest of hoort dan weent hij ook niet. Alleen vandaag even.

Ik kan mij van Vino wel herinneren dat hij eens in de laatste paar meters door Amstrong werd voorbijgereden, toen zal hij wel wat gevloekt en geweend hebben. Dat is gewoon winnaarsmentaliteit. Maar goed, dat snappen mensen hier toch niet. Die leven in een ideale droomwereld waarin alles lukt en je er niet voor hoeft te werken. Gezien de uren waarin heel veel mensen op dit forum reageren dan hebben de meesten hier geen baan, hoeven ze nog niet te vechten voor hun centen en krijgen ze alles aangereikt van papa en mama (of de erfenis voor de ongelukkigen onder jullie). Die mensen hoeven niet te oordelen over Tom Dumoulin als zijnde dat hij een wener is. 

17 minuten geleden zei den zwartjoekel:

wel wonderlijk wat een grote bek je hier hebt maar tijdens de meeting durfde je mij nog niet eens aan te kijken :) 

Dat was in 2009, get over it. Vandaag de dag ben ik onherkenbaar vergeleken met toen. Sommige mensen groeien geestelijk in hun leven. Jou ook onbekend zeker?

Vandaar dat je steeds refereert aan mijn christelijke tijd, terwijl ik vanaf 2008 al niet meer geloof maar spiritueel ben.  

10 uur geleden zei PCMfan2014:

Dus jij hebt ALLE interviews van Vino of Pantani gevolgd dat je weet dat zij niet weenden? Als je 99% van de interviews van Mudoulin leest of hoort dan weent hij ook niet. Alleen vandaag even.

Ik kan mij van Vino wel herinneren dat hij eens in de laatste paar meters door Amstrong werd voorbijgereden, toen zal hij wel wat gevloekt en geweend hebben. Dat is gewoon winnaarsmentaliteit. Maar goed, dat snappen mensen hier toch niet. Die leven in een ideale droomwereld waarin alles lukt en je er niet voor hoeft te werken. Gezien de uren waarin heel veel mensen op dit forum reageren dan hebben de meesten hier geen baan, hoeven ze nog niet te vechten voor hun centen en krijgen ze alles aangereikt van papa en mama (of de erfenis voor de ongelukkigen onder jullie). Die mensen hoeven niet te oordelen over Tom Dumoulin als zijnde dat hij een wener is. 

Dat was in 2009, get over it. Vandaag de dag ben ik onherkenbaar vergeleken met toen. Sommige mensen groeien geestelijk in hun leven. Jou ook onbekend zeker?

Vandaar dat je steeds refereert aan mijn christelijke tijd, terwijl ik vanaf 2008 al niet meer geloof maar spiritueel ben.  

gast wat lul jij nou over een droomwereld? jij leeft in een wereld waarin dumoulin (waarom noem je hem in godsnaam mudoulin? is dat jouw koosnaampje voor hem? ;c) 7 x de tour gaat winnen terwijl de volledige internationale media en renners en oud-renners het er over eens zijn dat bernal de toekomstige ster gaat zijn. je moet ook wel met je hoofd zijn vastgegroeid in het oude testament om dat niet in te kunnen zien.

het was 2010, niet 2009. jouw geheugen is al niet zo beperkt als jouw lengte en je kan wel geestelijk groeien maar in jouw geval had ik vooral fysiek willen groeien want je komt nog steeds niet boven mijn piemel uit in slappe toestand.

Edited by den zwartjoekel

je mag teleurgesteld zijn en boos, maar je moet niet beginnen lullen over motors alsof je het wiel van roglic nog niet kwijt was voordien

1 minuut geleden zei mdmazing:

je mag teleurgesteld zijn en boos, maar je moet niet beginnen lullen over motors alsof je het wiel van roglic nog niet kwijt was voordien

klopt, hij heeft zich gister totaal belachelijk gemaakt. hoop dan ook dat hij van het podium dondert terwijl ik gister nog hoopte dat hij de tour zou winnen.

quintana is bijvoorbeeld een laffe plant maar heb ik nog nooit zo horen janken. 

10 minuten geleden zei PCMfan2014:

en dit is helemaal ;c;c;c

3 minuten geleden zei mdmazing:

en dit is helemaal ;c;c;c

dat heb ik niet eens gelezen zo triest vond ik het stuk ervoor en erna al :lachen: jezus hoe pretentieus kan je zijn zeg ;c

berjan doet net alsof hij uit de sloppenwijken van calcutta heeft moeten opvechten. gast je leeft in nederland. alles wordt je hier aangereikt ;c 

had thomas zitten lullen over motors zat iedereen terecht op zijn kap, maar ja dumoulin is een nederlander en die kan blijkbaar niets verkeerd  doen en daar mag vooral niets over gezegd worden

16 minuten geleden zei PCMfan2014:

Ik kan mij van Vino wel herinneren dat hij eens in de laatste paar meters door Amstrong werd voorbijgereden

Ja?

2 minuten geleden zei mdmazing:

had thomas zitten lullen over motors zat iedereen terecht op zijn kap, maar ja dumoulin is een nederlander en die kan blijkbaar niets verkeerd  doen en daar mag vooral niets over gezegd worden

Hoezo? Iedereen maakt Dumoulin toch af?

Buiten @Keuteberg @Berjan @Ralf Mackenbach en ondergetekende :poep:

19 minuten geleden zei PCMfan2014:

Maar goed, dat snappen mensen hier toch niet. Die leven in een ideale droomwereld waarin alles lukt en je er niet voor hoeft te werken. Gezien de uren waarin heel veel mensen op dit forum reageren dan hebben de meesten hier geen baan, hoeven ze nog niet te vechten voor hun centen en krijgen ze alles aangereikt van papa en mama (of de erfenis voor de ongelukkigen onder jullie). Die mensen hoeven niet te oordelen over Tom Dumoulin als zijnde dat hij een wener is.

Ik hoef niet te vechten omdat ik talent heb

4 minuten geleden zei Se7en:

Ja?

idd. dat is dus nooit gebeurd he ;c vino werd pas prof in 98 en toen was armstrong al jaren klaar na zijn kanker. 

15 minuten geleden zei den zwartjoekel:

klopt, hij heeft zich gister totaal belachelijk gemaakt. hoop dan ook dat hij van het podium dondert terwijl ik gister nog hoopte dat hij de tour zou winnen.

quintana is bijvoorbeeld een laffe plant maar heb ik nog nooit zo horen janken. 

Jah die kan dan ook alleen maar kliktaal of zo.

56 minuten geleden zei den zwartjoekel:

wel wonderlijk wat een grote bek je hier hebt maar tijdens de meeting durfde je mij nog niet eens aan te kijken :) 

:notworthy:

Op 26-7-2018 om 17:18 zei Ralf Mackenbach:

Over onzichtbare klassementsrenners gesproken: waarom stond Buchmann niet aan de start dit jaar?

Gaat voor de vuelta. 

1 uur geleden zei Reuell:

Hoezo? Iedereen maakt Dumoulin toch af?

Buiten @Keuteberg @Berjan @Ralf Mackenbach en ondergetekende :poep:

En zelfs die verdediging wordt gevoerd met de aantekening dat hij natuurlijk stevig uit zijn nek lulde

Maar als het fijner is, wil ik Roglic ook wel een gore tyfus-Sloveen noemen, die behalve van Kruijswijks harde labeur alleen met een superieure dumoulin af kon rekenen vanwege een motor (al dan niet in zijn eigen fiets gemonteerd).

Edited by Ralf Mackenbach

1 uur geleden zei den zwartjoekel:

:lachen: 

Hoe zalig dat dit na 8 jaar nog steeds het hoofdargument is in elke discussie met Berjan.