• 0
Sign in to follow this  
Ward Bleus

Geen kampioenentrui in Pro cyclist mode

Question

Hallo, 

in mijn pro cyclist modus ben ik Belgisch kampioen geworden maar draag ik sinds nieuwjaar geen kampioenen trui meer. Ik behaalde de titel toen ik nog voor Quick Step reed. Momenteel zit ik onder contract bij Mitchelton Scott, hoe kan dit worden opgelost?

4 answers to this question

• 0

Heb je wel randjes om de mouwen die aangeven dat je voormalig kampioen bent? En staat het nog wel in je palmares als overwinning?

Je kan met een editor de waarde aanpassen om je als kampioen te markeren. (mocht dat de fout blijken te zijn).

Citaat

V: Hoe kan ik in de editor aanpassen wie er nationaal of wereldkampioen is/was zodat zij de juiste shirtjes (mouwtjes) zullen dragen?

A: In de tabel DYN_cyclist staat bij iedere renner de kolom gene_i_champion_bit. De waarde die je hier invult bepaalt welke titels de renner op zijn naam heeft of had. Dit veld  bevat een 8-bits getal. 1 = ex-NK ITT, 2 = ex-NK weg, 4 = ex-WK ITT, 8 = ex-WK weg, 16 = NK ITT, 32 = NK weg, 64 = WK ITT en 128 = WK weg. Tel de betreffende titels (cijfers) bij elkaar op en voer dat getal in. Bijvoorbeeld: De huidige wereldkampioen op de weg is ook huidig NK op de weg en won in het verleden het NK ITT. 128 + 32 + 1 = 161.

Als er bij jouw renner wél 32 staat, dan heeft Scott op een of andere manier z'n eigen tenue als Belgische kampioenstrui in het systeem staan.

• 0

Ik heb zoals in onderstaande foto geen kampioenenbandjes aan de mouwen. (Ben 2X kampioen op de weg) Dus zou sowieso moeten toch?

Waar kan ik deze editor vinden? ik heb het spel via steam gekocht. De editor van steam krijg ik niet aan de praat.
EDIT: U heeft het wellicht over de Lachi's editor. Jammer genoeg klopt de rekensom. Dus moet ik opzoek naar hoe ik het truitje kan aanpassen.

20180724133922_1.jpg

Edited by Ward Bleus