LSDS

CHAMPS ELYSEES

311 posts in this topic

Oké, dit topic moest er ooit komen.

Michel Wuyts en José De Cauwer zijn verbaasd dat er dit jaar toch zo'n 20 renners minder hebben uitgereden dan vorig jaar. Blijkbaar hebben ze niet door dat er ook een dikke 20 renners minder aan de start stonden. ;c

1 minuut geleden zei LSDS:

Michel Wuyts en José De Cauwer zijn verbaasd dat er dit jaar toch zo'n 20 renners minder hebben uitgereden dan vorig jaar. Blijkbaar hebben ze niet door dat er ook een dikke 20 renners minder aan de start stonden. ;c

Ja maar ja dat zijn sowieso de 20 zwakste he dus die zouden sowieso wel ergens buiten tijd aan komen! Gewoon heel bruudte Tour geweest dit hoor!!! 

11 minuten geleden zei LSDS:

neej, dit hebben ze serieus gezegd? :tranen: 

Dit jaar zijn er 145 (?) finishers en vorig jaar waren dat er 167. Zelfs exact even veel minder als het aantal ploegen aan de start. ;c Ze zaten dan vanalle argumenten te verzinnen waarom dat was, tot het naar huis sturen van Moscon toe. :tranen: 

15 minuten geleden zei LSDS:

Heerlijk :notworthy: 

:tranen: kan iemand hen sturen dat dat de reden is?

Zou geniaal zijn als ze zich moeten verontschuldigen voor hun amateurisme.

47 minuten geleden zei LSDS:

Dit jaar zijn er 145 (?) finishers en vorig jaar waren dat er 167. Zelfs exact even veel minder als het aantal ploegen aan de start. ;c Ze zaten dan vanalle argumenten te verzinnen waarom dat was, tot het naar huis sturen van Moscon toe. :tranen: 

:lachen: is daar niet een derde persoon, een soort andre meganck die kan ingrijpen? ik bedoel jose heb ik nog wel hoog zitten, maar die wordt volledig meegesleurd door die seniele wuyts.

Heeft iemand het nummer van één van die twee? Of van iemand van de Sporzadienst. Het nummer van Karl mag ook, maar dat ga ik vooral voor andere zaken gebruiken.

Zojuist zei den zwartjoekel:

nog niks gehoord.

Even wachten tot De Cauwer op Twitter kijkt denk ik, Wuyts heeft dat niet. Of kan je nog ergens anders een vraag insturen?

6 minuten geleden zei den zwartjoekel:

:lachen: is daar niet een derde persoon, een soort andre meganck die kan ingrijpen? ik bedoel jose heb ik nog wel hoog zitten, maar die wordt volledig meegesleurd door die seniele wuyts.

Als Andre Meganck dat doet, krijgt hij een linkse directe van me

Zojuist zei LSDS:

Heeft iemand het nummer van één van die twee? Of van iemand van de Sporzadienst. Het nummer van Karl mag ook, maar dat ga ik vooral voor andere zaken gebruiken.

Hem dood wensen?

Zojuist zei LSDS:

Heeft hier niks mee te maken, maar ik wel het telefoonnummer van Foppe de Haan. Die hebben we op een avondje zuipen een keer opgebeld, mooie taferelen waren dat. :lachen: 

2 minuten geleden zei Reuell:

Hem dood wensen?

Nee, dat is kinderachtig. Zijn nummer opgeven op datingsites voor gays en zo past veel meer bij mijn volwassen persoonlijkheid.

2 minuten geleden zei LSDS:

Nee, dat is kinderachtig. Zijn nummer opgeven op datingsites voor gays en zo past veel meer bij mijn volwassen persoonlijkheid.

@Matthijs

56 minuten geleden zei AngliVentoux:

Heeft hier niks mee te maken, maar ik wel het telefoonnummer van Foppe de Haan. Die hebben we op een avondje zuipen een keer opgebeld, mooie taferelen waren dat. :lachen: 

Nam hij op?

Vertel!!!

Dit zijn de verhalen waar het forum om draait

Edited by Reuell

3 minuten geleden zei Reuell:

Nam hij op?

Vertel!!!

Dit zijn de verhalen waar het forum oo draait

Ja, en een vriend deed alsof hij van een energiemaatschappij was en Foppe bleef even een minuutje aan de lijn totdat wij het allemaal niet meer hielden en Foppe dat ook doorkreeg.

Maar het mooie kwam vooral de dag erna toen een kerel een nieuwsbericht had gephotoshopt waarin stond dat Foppe aangifte gedaan wegens laster en een paar lui dat niet doorhadden en helemaal gestresst raakten. :lachen: 

25 minuten geleden zei AngliVentoux:

:lachen: 

dat doet me denken aan het dbll forum waar we meerdere telefoonnumers hadden van wielermensen als mart smeets en maarten ducrot.

het rellen van ducrot ging zo ver dat hij zelfs zijn hele vocabulaire voor goed tijdens de uitzendingen veranderde :lachen: