Sign in to follow this  
NordinJKok

[PCM 2018 | MOE_1] Team Prudential - Sunweb

18 posts in this topic

Na een paar jaar afwezigheid heb ik toch besloten om weer een carrière te starten, ik volgde altijd nog wel wat carrières hier op het forum, maar het begon toch weer te kriebelen.

Maar er is veel werk vooraf gegaan ik heb lang zitten twijfelen welk team ik moest nemen.
LottoNL, Sunweb of een fantasie ploeg. Maar na lang lang wikken en wegen heb ik voor een soort van fantasie ploeg gekozen.

Dus toen ben ik gestart met alles te ontwerpen, toen moest ik een lay-out kiezen, na veel inspiratie op gedaan te hebben op deze site en een beetje kijken hoe andere het eruit ziet, heb ik na mijn mening een mooi lay-out gekozen en hopelijk vinden jullie het ook mooi.

Ik hoop dat jullie gaan genieten van deze carrière en ik hoop ook op veel goeie reacties en feedback.

Game: PCM 2018
Database:  PCM WorldDB 2018 v1.14
Niveau: Moeilijk
Postfrequentie: Het liefst 3x per week.

Leuk dat je weer een carrière begint! Ga ik zeker volgen. Veel succes en je eerste post ziet er strak uit qua vormgeving. Ben benieuwd wat voor een team je hebt samengesteld.

heb het gevoel dat dit team een toppertje wordt, verder mooie lay out en de nieuwe aanwinsten passen erbij. ook je seizoensplanning lijkt me in orde met waarschijnlijk als doel toch 2 grote rondes winnen me dunkt en proberen met kelderman voor de verrassing te zorgen

Wow, je kwam altijd met mooie layouts op de proppen, maar dit ziet er weer heel goed uit. Die foto's heb je overigens prachtig gephotoshopt. Hulde! Mooie ploeg wordt dit :) 

Prachtige lay-out inderdaad! Denk wel om de tekst. De tekst onder de kopmannen heb je één zin van vier regels lang. Dit is wel erg lang :P

Qua ploeg vind ik het een prima ploeg! Aardig realistisch, maar wellicht al wel ietsjes te sterk. Ben benieuwd naar de rest!

Edited by Enrici

Sterk team met bakken vol talent heb je hier samen gesteld. Kleine opmerking: je tekst wordt onderaan nogal abrupt afgebroken. Is dat nog te fixen?

14 uur geleden zei Angus1997:

Sterk team met bakken vol talent heb je hier samen gesteld. Kleine opmerking: je tekst wordt onderaan nogal abrupt afgebroken. Is dat nog te fixen?

Bedankt, zal het later vandaag proberen als kan optelossen.

Je hebt echt een mooie sterke ploeg gemaakt. Tip: probeer bij het schrijven te voorkomen dat je spreektaal gebruikt. Je zou daarvoor kunnen doen alsof je de ploegleider citeert :) 

Sign in to follow this