Sign in to follow this  
Fiets

Wielermongolen

94 posts in this topic

Topic lijkt me duidelijk...

Ik kom net onderstaande gast tegen... Koen de Koker (kom op, die naam :tranen:)...

Vul gerust aan.

Die neus...

Mag hier echt niet ontbreken.

Echt he :lachen:

Topsporters zie je ook wel eens huilen (Buffon :wub:) maar dit is gewoon pathetische aandachtshoerderij. In de woorden van een medeforumlid: kkzieltje

http://angeliquedupre.be/u-moest-zich-schamen/

En daarbij die José Been-achtige vrouw van hem, met de boze brief nadat hij niet naar de OS mocht.

Verder slaagde er, nog steeds volgens mijn excel tabel, niemand in om meer top 30 plaatsen bijeen te rijden in de Wereldbekers dan Kevin.

En toch houden jullie hem thuis.

:tranen:

Het beste is echt da laatste stuk waar die supporters bij staan. Wat er daar allemaal gezegd wordt :lachen: 

‘GE HEBT EEN KANS EH MAN WORDT OLYMPISCH KAMPIOEN DAN VEEGT GE IEDEREEN VAN DE KAART’

Edited by Little Goliath

1 minuut geleden zei Little Goliath:

Het beste is echt da laatste stuk waar die supporters bij staan. Wat er daar allemaal gezegd wordt :lachen: 

‘GE HEBT EEN KANS EH MAN WORDT OLYMPISCH KAMPIOEN DAN VEEGT ZE ALLEMAAL VAN DE KAART’

En die titel :tranen:

Heel dat scenario is Willy's-en-Marjetten-esque gewoon :lachen:

"Als ze nog meer cycloscrossers toelaten, gaat ge da nog meer hebben. Da's gewoon de kloterij van heel de zaak. Ze moeten daar dringend met stoppen met die veldrijders toe te laten."

En dan dien ouwe pee ertussen met: "Wa ne smeerlap is datte" :tranen:

Ik denk dat ik hier eigenlijk meer dan ooit een grote kloof tussen Be en Nl signaleer. Voor mij dan tenminste. Ik doe serieus mijn best hoor maar ik kan dit niet anders dan tenenkrommend vinden. Sorry :(

Overigens moet dit over wielermongolen gaan. Filmpjes als bovenstaande moeten in 'legendarische cult-tv' (hoewel ze dus volkomen kut zijn, maar dat ben ik maar he!)

Edited by Gratemans

15 minuten geleden zei Gratemans:

Ik denk dat ik hier eigenlijk meer dan ooit een grote kloof tussen Be en Nl signaleer. Voor mij dan tenminste. Ik doe serieus mijn best hoor maar ik kan dit niet anders dan tenenkrommend vinden. Sorry :(

Overigens moet dit over wielermongolen gaan. Filmpjes als bovenstaande moeten in 'legendarische cult-tv' (hoewel ze dus volkomen kut zijn, maar dat ben ik maar he!)

Willy’s en marjetten is van de beste vlaamse tv ooit gemaakt

Verdomme, ik ben gewoon één of andere taalracist. Ik kan daar in het Vlaams totaal niet om lachen, maar wel om dit bijvoorbeeld:

Ah, dat vind ik dan wel weer prettig om te horen. Dat werkt andersom dus net zo kennelijk. 

Maar een Wim Helsen of een Brusselmans kan ik dan weer enorm van genieten.

Dus dan moet het in het concept van sketches zitten. Dat kunnen we kennelijk over en weer niet velen van elkaar. 

Wim Helsen en Brusselmans zijn ook gewoonweg veel leuker dan Willy's en Marjetten, dus erg onlogisch is dat niet.

Willy's en marjetten heeft de nostalgiefactor, vind het zelf ook helemaal niet meer zo grappig als vroeger

Jiskefet daarentegen lijkt mij wat tijdlozer, vind dat ook wel cool, maar is een kwestie van smaak natuurlijk

Willy’s en Marjetten IS gewoon niet zo heel grappig, en ik weet waarover ik praat! (Dat is namelijk feitelijk vastgesteld door mezelf.) Dat is eigenlijk niet zozeer andere humor dan bijvoorbeeld een Alex Agnew (samen met Geubels de meest overroepen comedian van Vlaanderen, al even feitelijk door mezelf vastgesteld als eerder genoemd feit).

Mijn punt was gewoon dat dat fragment zo in een sketchprogramma kon, en W&M had toevallig twee enorm gekende scènes die er gigantisch veel van weghadden. 

Meer mongolencoureurs bitte. :)

Point taken. Want in die sketches wordt er ook veel te snel en te hard gepraat.

Grappig is het mwa, maar dat gaf je zelf ook al aan.

KUTGW LSDS.