Sign in to follow this  
Reuell

Feest op PCM Focus - Gerrans met pensioen

10 posts in this topic

:banana:

Zette ieder jaar nog wel wat resultaten neer bij dat incestfeestje op dat eiland aan het begin van het seizoen toch.

Zou er nu ook de Simon Gerrans Great Ocean Road Race komen?

Evans > Gerrans

5 uur geleden zei Salvatore:

Bij welke ploeg reed die eigenlijk?

Hij heeft net nog de Tour uitgereden voor BMC. :tired: Hij kwam wel sinds zijn dubbele valpartij in LBL een paar jaar terug geen poot meer vooruit, dus het is je vergeven.

3 uur geleden zei LSDS:

Hij heeft net nog de Tour uitgereden voor BMC. :tired: Hij kwam wel sinds zijn dubbele valpartij in LBL een paar jaar terug geen poot meer vooruit, dus het is je vergeven.

Je gaat me niet vertellen dat 'ie ook maar 1 moment in beeld heeft gereden. 

Ploegentijdrit waarschijnlijk. Voor de rest niet nee.

Enige gijle moment van Gerrans dat ik me kan herinneren over heel zijn carrière gezien is die ene aanval met Vino in de Tour van 2012: was een vlakke etappe van 2 keer niks, maar met z'n tweetjes nog zitten opboksen tegen het hele peloton op 20 km van de streep. Wat was Vino toen toch ook heerlijk wanhopig om zijn carrière met één of ander hoogtepunt te kunnen afsluiten. 

Nu goed, achteraf gezien was Gerrans daar dus maar een randfiguur. Die klootzak reed nog eens te traag ook waardoor ze niet weg bleven. Best dat hij uit het peloton verdwijnt. En dat het hem, in tegenstelling tot zijn compagnon de route in die Tour van 2012, niet gegund is om zijn carrière op grootse wijze af te sluiten.