Fischer

[PCM 2018 | MOE_1] Hagens Berman Axeon

86 posts in this topic

Nogmaals hulde voor je layout, die ziet er erg strak uit. Om je te helpen de boel nog iets verder te finetunen zou je het rood in die klassementen iets minder fel kunnen maken. Dan oogt het wat zachter en past het nèt nog iets beter bij de kleuren van je tenue. (p.s. 'Uitslag etappe # niet bijgewerkt :) )

Qua prestatie is het nog even zoeken. De vorm is er duidelijk nog niet bij Philipsen, maar die zal er heus nog wel komen. Bovendien is het deelnemersveld in Gabon behoorlijk sterk. Hopelijk weet je er nog een top 10-plek in het klassement uit te slepen en wellicht een verrassing in een daguitslag.

48 minuten geleden zei tinyriconen:

Nogmaals hulde voor je layout, die ziet er erg strak uit. Om je te helpen de boel nog iets verder te finetunen zou je het rood in die klassementen iets minder fel kunnen maken. Dan oogt het wat zachter en past het nèt nog iets beter bij de kleuren van je tenue. (p.s. 'Uitslag etappe # niet bijgewerkt :) )

Qua prestatie is het nog even zoeken. De vorm is er duidelijk nog niet bij Philipsen, maar die zal er heus nog wel komen. Bovendien is het deelnemersveld in Gabon behoorlijk sterk. Hopelijk weet je er nog een top 10-plek in het klassement uit te slepen en wellicht een verrassing in een daguitslag.

Dankje. Ik vind het nu ook iets te schreeuwerig in vergelijking met de rest van de layout, maar dit is wel de kleur die Hagens op het shirt heeft en ik heb deze van hun website gekopieerd. ik zal even kijken, misschien is het beter als ik het niet dik druk ofzo.. En die etappenummers zal nog wel vaker gebeuren haha, zo veel elementen in mijn template dat zo iets er snel bij inschiet..

Edit: heb dat even getest en dat zorgt er wel voor dat het niet gelijk alle aandacht trekt!

Edited by Fischer

Toch netjes in de top 10 in rit 4.
Misschien eens voor Blevins rijden, als die al een iets betere vorm heeft

Knappe layout Fischer! Zoals Tiny al zegt zijn de prestaties nog niet geweldig, maar het is natuurlijk pas het begin van het seizoen. Lekker vorm opbouwen!

Bedankt voor alle reacties! @yannicwkp dat zou misschien kunnen maar hij heeft wel echt maar 66 sprint en z'n dagvorm was nooit heel goed.. @Enrici sprinten in PCM 2018 is toch wel anders, je moet elke keer weer anders timen met je inspanning. Ga je te vroeg, kom je helemaal stil te staan, maar ik ben ook wel een paar keer te laat gegaan al. Prestaties gaan zeker verbeteren door het seizoen heen als Jasper in vorm komt en langere sprints aan kan!

xhgK9Wa.png

Toch nog een mooie podiumplek in rit 6.
Jammer dat de doelstelling niet gelukt is, maar gezien de top 10 is dat ook geen schande.

Helaas niet kunnen voldoen aan de sponsordoelstelling, wat ook wel erg lastig was in de praktijk, maar je hebt de ronde goed afgesloten met twee mooie sprints van Philipsen.

Bedankt voor de reacties. Ik had misschien iets scherper moeten zijn in de zwaarste rit, dan had ik een krappe top 10 kunnen halen. Maar zoals ik al zei, ik ga nooit alle doelstellingen kunnen halen! De doelstelling in de Sjarjah Tour is ook zwaar, maar dit keer hebben we meer geluk met de dagvorm!

N9ehmY9.png

Met een etappezege en 2 dagen de leiderstrui mag je best tevreden zijn! De doelstelling is in ieder geval gehaald.

Helaas kom je vergeleken met deze renners nog wat kwaliteit te kort en heb je wat pech in etappe 4, maar je hebt denk ik naar behoren gepresteerd!

36 minuten geleden zei Rik Hesseling:

Met een etappezege en 2 dagen de leiderstrui mag je best tevreden zijn! De doelstelling is in ieder geval gehaald.

Helaas kom je vergeleken met deze renners nog wat kwaliteit te kort en heb je wat pech in etappe 4, maar je hebt denk ik naar behoren gepresteerd!

Jonge renners hebben toch altijd mindere randstats om mee te beginnen, en dat merk ik nu wel. Hoe zwaarder de koers gemaakt wordt, hoe minder goed ze presteren.. Als de vorm groeit en ze ook qua stats stappen gaan maken denk ik dat ik al snel meer zeges ga behalen :)

39 minuten geleden zei Fischer:

Jonge renners hebben toch altijd mindere randstats om mee te beginnen, en dat merk ik nu wel. Hoe zwaarder de koers gemaakt wordt, hoe minder goed ze presteren.. Als de vorm groeit en ze ook qua stats stappen gaan maken denk ik dat ik al snel meer zeges ga behalen :)

Zeker waar en daar ligt voor jou nu ook de grootste uitdaging!

Maar voor nu presteer je naar je kunnen!

Dat is inderdaad de uitdaging Fischer, maakt het wel heel erg leuk vind ik persoonlijk. ;) Met Felbermayr heb ik hetzelfde probleem, de randstats zijn ruk en dat maakt het moeilijk om constant te presteren. Wel een knappe zege met Berg in de proloog!

Knap meegestreden in toch geen makkelijke wedstrijd. Een zevende plaats is dan ook goed. 

Net even je carrière teruggelezen en je doet het meer dan prima. Blijf zo doorgaan met je talenten!

Edited by Angus1997