Sign in to follow this  
delegendelolsmurf

deelnemers

108 posts in this topic

Ahahahaahaha, zo jammer dat de helft van het forum hem niet doorheeft ook

Ik wil niet te chauvinistisch zijn, maar Nederland heeft voor dit WK toch gewoon de sterkste selectie van de wereld staan. Misschien alleen Colombia nog beter.

Dat is niet eens zo heel chauvinistisch nee. Dumoulin en Mollema zou ik ook tot de kanshebbers rekenen.

12 minuten geleden zei God:

Ik wil niet te chauvinistisch zijn, maar Nederland heeft voor dit WK toch gewoon de sterkste selectie van de wereld staan. Misschien alleen Colombia nog beter.

;c

Probleem is natuurlijk wel dat er niet echt een afmaker tussen zit. Ze kunnen alleen winnen als ze de koers keihard maken en het slim spelen door renners mee te sturen in ontsnappingen.

5 minuten geleden zei God:

Probleem is natuurlijk wel dat er niet echt een afmaker tussen zit. Ze kunnen alleen winnen als ze de koers keihard maken en het slim spelen door renners mee te sturen in ontsnappingen.

Dumoulin is echt de enige in die selectie die ooit iets van betekenis heeft gewonnen.

5 minuten geleden zei Salvatore:

Dumoulin is echt de enige in die selectie die ooit iets van betekenis heeft gewonnen.

:lachen: als je likejes wil scoren doe het dan wel goed he.

Mollema heeft San Sebastian gewonnen, Poels heeft Luik gewonnen. Voor de rest in de breedte een belachelijk sterk team.

Dumoulin is de enige die het in zich heeft wereldkampioen te worden. Maar die zal wel tegen gaan vallen.

Heeft bovendien natuurlijk het tactisch inzicht van een tijdrijder.

3 minuten geleden zei God:

:lachen: als je likejes wil scoren doe het dan wel goed he.

Mollema heeft San Sebastian gewonnen, Poels heeft Luik gewonnen. Voor de rest in de breedte een belachelijk sterk team.

Check de erelijst van San Sebastian eens. Een puntentrui in de Vuelta is dan meer waard imo.

Luik ;c 

Dat is ook niets meer dan een obligaat sprintje bergop de laatste jaren ;c 

En die San Sebastian ging ook nergens over ;c 

Mollema een kanshebber slaat ook nergens op trouwens. Ja kan meerijden om in de top tien te belanden als het meezit.

Maar als hij iets wil winnen zal hij solo aan moeten komen en dat gaat op het wk niet lukken.

Ik zeg ook niet dat iedereen WK kan worden, ik zeg dat het de sterkste selectie op het WK is. Jammer genoeg zonder speerpunt. Want Dumoulin is tactisch niet sterk genoeg inderdaad, en de rest zie ik ook niet snel winnen.

Edited by God

De finale in San Sebastian lijkt juist veel op die van komend wk toch? Zou Mollema dan toch niet helemaal uitvlakken aangezien die daar al jaren bij de beste is.

Al gaat iedereen moeite hebben om van Valverde af te komen natuurlijk.