Tim

WK wegrijden op de weg

570 posts in this topic

21 uur geleden zei mdmazing:

jij vindt iedereen saai die rekent op zijn sterkste wapen, die man is gewoon een fenomeen hoor, en laat toevallig "zijn" koersen nu koersen zijn waar je moet wachten om te winnen

maar als welke colombiaan zo koerst dan is het een laffe hond ;c 

7 uur geleden zei LSDS:

Ik dacht oorspronkelijk ook, maar met wat geheugensteuntjes (namen van ritwinnaars enz.) blijk ik me best nog wel veel te herinneren.

Behalve die Vuelta van 2016 dus. Dat lijstje ritwinnaars slaat helemaal nergens meer op. Geniez, Calmejane, Van Genechten, De La Cruz, Lagutin, Keukeleire, Conti, Drucker, Frank, Cort en Latour wonnen daar dus blijkbaar samen meer dan de helft van de ritten. En dan ben ik een fanboy die de dubbele ritwinst van Meersman en de ritwinst van Gesink nog verzwijgt. Je had blijkbaar echt maar 6 ritten met een -op dat moment- waardige ritwinnaar in een grote ronde, waaronder dan dus nog 4 keer een Brit en Quintana. ;c Geen wonder dat ik dat vergeten ben.

We kunnen dus gewoon concluderen dat de Vuelta van 2016 nooit heeft plaatsgevonden.

wat chaves in die laatste bergrit allemaal deed >>>>>>>> alles van de vuelta en tour dit jaar ;c 

3 uur geleden zei Matthijs:

Zeker. Maar dat snapt iemand als God niet. Die wacht net zo lang met een rondje betalen tot Aru weer gaat presteren.

neej maar dat heeft niks met dokter ferrari te maken hoor! :tuttipazzi:

2 minuten geleden zei mdmazing:

uran en quintana zijn laf inderdaad, van de rest heb ik dat nog niet gezegd dacht ik

quintana's erelijst is groter dan die van valverde op zijn 28e ;c en groter dan alle huidige renners op misschien 5 man na.

Edited by den zwartjoekel

Zojuist zei den zwartjoekel:

quintana's erelijst is veel groter dan die van valverde op zijn 28e ;c 

ik weet niet wat dat met laf te maken heeft, en ik denk niet dat zijn erelijst nog veel spectaculairder zal worden. En ben jij serieus nu alweer vergeten hoe vaak jij hem zelf laf genoemd hebt dit jaar? Weeral een voorspelling van me uitgekomen! Kunnen we volgend jaar weer dezelfde onzin van je lezen.

1 minuut geleden zei mdmazing:

ik weet niet wat dat met laf te maken heeft, en ik denk niet dat zijn erelijst nog veel spectaculairder zal worden. En ben jij serieus nu alweer vergeten hoe vaak jij hem zelf laf genoemd hebt dit jaar? Weeral een voorspelling van me uitgekomen! Kunnen we volgend jaar weer dezelfde onzin van je lezen.

jij beweert dat het niet erg is als je laf bent, zolang je maar veel wint met je kwaliteiten ;c nou je kan van quintana zeggen wat je wil maar op zijn 26e had hij al alle rittenkoersen van naam gewonnen op de tour na en dat jij denkt dat er niet veel meer bij gaat komen is totaal niet relevant in deze discussie.

dat heb ik nergens gezegd, ik zeg ook nergens dat valverde de grote aanvaller is,  hij probeert soms wat anders maar dat vergeten we snel omdat hij zelden op die manier wint. Wat hij wel is, is een absoluut fenomeen. Quintana kan enkel winnen door aan te vallen en dat doet hij nog niet, tenzij jij die tien trapjes en achterom kijken wil als aanval beschouwen.

Jammer jongens, mijn popcorn is op

42 minuten geleden zei den zwartjoekel:

jij beweert dat het niet erg is als je laf bent, zolang je maar veel wint met je kwaliteiten ;c nou je kan van quintana zeggen wat je wil maar op zijn 26e had hij al alle rittenkoersen van naam gewonnen op de tour na en dat jij denkt dat er niet veel meer bij gaat komen is totaal niet relevant in deze discussie.

Parijs-Nice

Dauphine

Zwitserland

32 minuten geleden zei Se7en:

Parijs-Nice

Dauphine

Zwitserland

We weten allemaal dat route du sud belangrijker is dan de dauphine of Zwitserland.... 

Ja die zagen we al van mijlenver aankomen he.

Leuk, Route du Sud.

1 uur geleden zei den zwartjoekel:

quintana's erelijst is groter dan die van valverde op zijn 28e ;c en groter dan alle huidige renners op misschien 5 man na.

say whut?

;c

Quintana is er 40. Wat had die 12 jaar geleden allemaal gewonnen dan?

2 uur geleden zei den zwartjoekel:

:L Giro, Vuelta, Tirreno, Catalonië, Baskenland en Romandië. That's it!

En na z'n 26e nix meer gepresteerd!

EDIT: Ik vergeet hier uiteraard de 4e grote ronde Route du Sud!

Edited by Steels

10 uur geleden zei den zwartjoekel:

top-6 palmares? 

14 uur geleden zei Steels:

:L Giro, Vuelta, Tirreno, Catalonië, Baskenland en Romandië. That's it!

En na z'n 26e nix meer gepresteerd!

EDIT: Ik vergeet hier uiteraard de 4e grote ronde Route du Sud!

that's it? noem eens 5 renners uit het huidige peloton die hem dat hebben nagedaan ;c en hij is 28.

17 uur geleden zei mdmazing:

dat heb ik nergens gezegd, ik zeg ook nergens dat valverde de grote aanvaller is,  hij probeert soms wat anders maar dat vergeten we snel omdat hij zelden op die manier wint. Wat hij wel is, is een absoluut fenomeen. Quintana kan enkel winnen door aan te vallen en dat doet hij nog niet, tenzij jij die tien trapjes en achterom kijken wil als aanval beschouwen.

jij hebt letterlijk gezegd dat valverde een fenomeen is omdat hij veel wint, ook al valt hij niet aan want dat hoeft niet vindt jij.