Tim

WK wegrijden op de weg

570 posts in this topic

4 uur geleden zei mdmazing:

vind jij hem geen fenomeen dan? ik vind dat wel van iemand die zo blijft presteren, en met de jaren heb ik meer respect voor hem gekregen.

ik vindt hem wel een fenomeen, maar ook gewoon een loser renner door zijn lafheid. dat vindt jij niet zei je, terwijl je quintana wel beoordeeld op zijn lafheid.

2 uur geleden zei Steels:

Je begon er zelf over dat hij op z'n 26e al alle rittenkoersen had gewonnen die er toe doen op de tour na. Moet je mij niet gaan zeggen dat hij 28 is! :L Want na z'n 26e heeft hij ook geen ene flikker meer gepresteerd!

EDIT: En op z'n 26e was ie wss al 36!

gast je kan ook totaal niet lezen :facepalm: ik zei dat hij nu 28 is, oftewel nog een carriere voor zich.

8 minuten geleden zei den zwartjoekel:

noem er nog eens 5.

Waarom? Je vroeg er toch om vijf?

Zo kun je bezig blijven :lachen:

9 minuten geleden zei den zwartjoekel:

noem er nog eens 5.

*edit* kutforum

Edited by Gratemans

6 uur geleden zei den zwartjoekel:

jij hebt letterlijk gezegd dat valverde een fenomeen is omdat hij veel wint, ook al valt hij niet aan want dat hoeft niet vindt jij.

Vindt jij ;c

8 minuten geleden zei den zwartjoekel:

ik vindt hem wel een fenomeen, maar ook gewoon een loser renner door zijn lafheid. dat vindt jij niet zei je, terwijl je quintana wel beoordeeld op zijn lafheid.

Neeeeeeeeeeeeeee :tranen:

9 minuten geleden zei den zwartjoekel:

Noem nog eens 5 woorden waar wel een t achter kan.

23 minuten geleden zei den zwartjoekel:

gast je kan ook totaal niet lezen :facepalm: ik zei dat hij nu 28 is, oftewel nog een carriere voor zich.

een carriere achter zich bedoeldt je

en quintana is veel laffer dan valverde. Valverde zit meer met zijn neus in de wind in de waalse pijl dan Quintana in een gemiddelde bergrit in de Tour.

en nogmaals, heb jij zelf quintana niet meerdere keren laf genoemd afgelopen tour? Of ga je weer doen alsof hij volgend jaar echt wel goed zal zijn en aanvallen zal opzetten van 100 kilometer van de meet? 

Goed dat jullie zo volhouden :thumbleft:

44 minuten geleden zei Rubennn:

Noem nog eens 5 woorden waar wel een t achter kan.

je moedert ist een vieset vuilet hoert

22 minuten geleden zei mdmazing:

en nogmaals, heb jij zelf quintana niet meerdere keren laf genoemd afgelopen tour? Of ga je weer doen alsof hij volgend jaar echt wel goed zal zijn en aanvallen zal opzetten van 100 kilometer van de meet? 

ik vind hem idd laf. maar daar gaat dit helemaal niet om. get gaat om jouw rare redenaties dat het niet erg is als je laf bent als je een fenomeen bent en veel wint.

Laat het me zo zeggen, ik vind het normaal dat valverde in luik en de waalse pijl wacht, omdat hij zo gewoon wint. Wat ik niet normaal en zeker niet mooi vind, is bijvoorbeeld in de tour van 2015, toen Quintana toonde dat hij weldegelijk goed genoeg was, niet meer probeerde om de tour te winnen.

2 minuten geleden zei den zwartjoekel:

ik vind hem idd laf. maar daar gaat dit helemaal niet om. get gaat om jouw rare redenaties dat het niet erg is als je laf bent als je een fenomeen bent en veel wint.

jij doet dit toch met opzet?

10 minuten geleden zei mdmazing:

Laat het me zo zeggen, ik vind het normaal dat valverde in luik en de waalse pijl wacht, omdat hij zo gewoon wint. Wat ik niet normaal en zeker niet mooi vind, is bijvoorbeeld in de tour van 2015, toen Quintana toonde dat hij weldegelijk goed genoeg was, niet meer probeerde om de tour te winnen.

ik kan talloze voorbeelden geven. valverde's vueltazege in 2009 is gewoon de smerigste, goorste en lafste winst in een grote ronde die ik me kan heugen van wie dan ook.

10 minuten geleden zei mdmazing:

jij doet dit toch met opzet?

ik druk per ongeluk op de g ipv, de h die er naast zit. het is wat.

5 minuten geleden zei den zwartjoekel:

ik kan talloze voorbeelden geven. valverde's vueltazege in 2009 is gewoon de smerigste, goorste en lafste winst in een grote ronde die ik me kan heugen van wie dan ook.

Nogmaals, ik zeg nergens dat valverde de grote aanvaller is, het is wel een fenomeen. Waarom? Omdat hij veel wint en blijft winnen tot op leeftijden waar dat eigenlijk niet meer mogelijk is. Jij moet er zonodig weer de colombianen bij sleuren.

Snap jij eigenlijk echt niet waarom mensen hier zo vaak lachen met die colombiaantjes van je? Dat veroorzaak jij namelijk zelf, door je absurde voorspellingen en belachelijke vergelijkingen van een grijze muis als quintana met een grootheid als Pantani. Zonder al die onzin van je dachten wij hier over quintana zoals we over pakweg een pinot denken.

Het maakt het hier wel leuk, dat dan weer wel.

Edited by mdmazing