Tim

WK wegrijden op de weg

570 posts in this topic

13 uur geleden zei den zwartjoekel:

ik kan talloze voorbeelden geven. valverde's vueltazege in 2009 is gewoon de smerigste, goorste en lafste winst in een grote ronde die ik me kan heugen van wie dan ook.

Ik kan me die Vuelta niet echt meer heugen, maar dit daarentegen:

cycling-giro-ditalia-tour-of-italy-stage

12 uur geleden zei Gratemans:

Tuurlijk, maar we moeten niet doen alsof dat niet verkocht was he. Superleuke renner altijd, maar daar kon ik toch echt niet van genieten. 

vino had sowieso gewonnen. Uran is gewoon lelijk dom en colombiaan. 

14 uur geleden zei Gratemans:

000_DV1227788.jpg

dat noem jij een laffe overwinning? ;c dat is godverdomme de bruudtste in de afgelopen 6 jaar.

14 uur geleden zei Gratemans:

Maar Bultje, waarom zit je hier nu Quintana nog zo te verdedigen? Kunnen we gewoon niet allemaal gijlen op een Lopez of een Bernal? Quintana is gewoon wel gedaan hoor. Is ook helemaal geen schande natuurlijk, de beste jongen is immers al 37.

ik zit quintana helemaal niet te verdedigen. Ik val alleen mdmamazing aan op zijn hypocriete zienswijze en daarin is quintana het beste voorbeeld omdat dat iemand is die ook veel gewonnen heeft maar een kneus is en valverde blijkbaar niet.

14 uur geleden zei Reuell:

Als ik dit naar je directeur stuur, gewoon ontslag op staand voetje hoor

Zijn al die nazi verheerlijkingen en anekdotes over strond (ja strond ja) en mdma niks bij

gasdt ;c als je eens wist hoeveel structurele fouten leraren nederlands op scholen maakten waar ik werk/stage liep dan zou je nooit meer iets tegen mij durven zeggen.

edit: en de helft van mijn collega's gebruikt gewoon drugs en dan praat ik niet over kinderdrugs als wiet. jezus bernard wat ben je voor oude lul. mdma is het nieuwe bier hoor tegenwoordig. jouw kindjes gaan er ook gewoon aan als ze 16 zijn ;c of je dat nu wil of niet.

Edited by den zwartjoekel

14 uur geleden zei Fiets:

dat was eigenlijk nog erger dan poetin die met 104% van de stemmen wint idd ;c

maar op zich...

tis een rus...

dusja.

niet dat die integer zijn ofzo

verkopen hun moeder nog voor eigen gewin

je moet wel echt nazigebak in je hersenpan hebben om te denken dat een olympische titel verkocht wordt ;c uran is zwaar miljonair. toen ook al. wat denk je dat vino hem heeft kunnen betalen? een miljard ofzo? ;c lekker in complotten blijven geloven. zijn erg geloofwaardig.

2 uur geleden zei Se7en:

klopt. zum kotzen. maar ik heb dus altijd een teringhekel gehad aan ardila. mensen die mij lang kennen op dit forum weten dat. net als victor hugo pena, dus dat ik blind fan ben van colombianen kan de prullenbak in :L 

18 minuten geleden zei den zwartjoekel:

ik zit quintana helemaal niet te verdedigen. Ik val alleen mdmamazing aan op zijn hypocriete zienswijze en daarin is quintana het beste voorbeeld omdat dat iemand is die ook veel gewonnen heeft maar een kneus is en valverde blijkbaar niet.

Appelen met peren.

Ik heb zelfs geen zin om hier over te discussiëren.

Edited by LSDS

57 minuten geleden zei den zwartjoekel:

gasdt ;c als je eens wist hoeveel structurele fouten leraren nederlands op scholen maakten waar ik werk/stage liep dan zou je nooit meer iets tegen mij durven zeggen.

edit: en de helft van mijn collega's gebruikt gewoon drugs en dan praat ik niet over kinderdrugs als wiet. jezus bernard wat ben je voor oude lul. mdma is het nieuwe bier hoor tegenwoordig. jouw kindjes gaan er ook gewoon aan als ze 16 zijn ;c of je dat nu wil of niet.

Dan pas?

1 uur geleden zei den zwartjoekel:

De vraag is of Quintana veel heeft gewonnen voor zijn mogelijkheden

15 uur geleden zei Gratemans:

Tuurlijk, maar we moeten niet doen alsof dat niet verkocht was he. Superleuke renner altijd, maar daar kon ik toch echt niet van genieten. 

'ik zou niet praten met vinokourov, die weet namelijk hoe je moet overschrijven' 

getekend michel wuyts

Edited by Little Goliath

3 uur geleden zei Se7en:

was dat niet de vuelta waar gesink op de laatste dagen nog van 2 naar 6 tuimelde omdat ie weer eens gevallen was? :tranen: 

1 uur geleden zei den zwartjoekel:

mdma is het nieuwe bier :lachen:

wat een heerlijk topic is dit weer geworden

2 uur geleden zei den zwartjoekel:

ik heb nergens gezegd dat valverde een aanvaller is, kan jij misschien eens op datgene reageren wat ik wel zeg. Quintana kon de tour winnen en was te laf. En zoveel heeft quintana niet gewonnen vind ik als je ziet hoe hij begonnen is.

Er begint bij mij verzadiging op te treden als het om discussies met ZJ over Quintana gaat, kan er niet meer zo van genieten als eerder.

het ging ook totaal niet over quintana, hij kan het gewoon niet laten om hem erbij te sleuren. Ik zeg dat ik valverde niet saai vind en plots mag ik niet meer zeggen dat quintana laf is.

2 uur geleden zei Little Goliath:

was dat niet de vuelta waar gesink op de laatste dagen nog van 2 naar 6 tuimelde omdat ie weer eens gevallen was? :tranen: 

Een roze trui en jij denkt aan de Vuelta?

2 uur geleden zei Little Goliath:

mdma is het nieuwe bier :lachen:

wat een heerlijk topic is dit weer geworden

Heerlijk inderdaad :lachen: 

Maar ben wel benieuwd @den zwartjoekel, is drugs hét gespreksonderwerp in de lerarenkamer? 

En ik geloof niet dat mensen van 40+ aan de drugs zitten, of toch wel? Want meer dan de helft van de leraren is toch boven die leeftijd sowieso?