Tim

WK wegrijden op de weg

570 posts in this topic

2 uur geleden zei mdmazing:

ik heb nergens gezegd dat valverde een aanvaller is, kan jij misschien eens op datgene reageren wat ik wel zeg. Quintana kon de tour winnen en was te laf. En zoveel heeft quintana niet gewonnen vind ik als je ziet hoe hij begonnen is.

jij hebt valverde's lafheid verdedigd omdat hij veel heeft gewonnen en dat hij niet hoeft aan te vallen.

Edited by den zwartjoekel

2 uur geleden zei mdmazing:

het ging ook totaal niet over quintana, hij kan het gewoon niet laten om hem erbij te sleuren. Ik zeg dat ik valverde niet saai vind en plots mag ik niet meer zeggen dat quintana laf is.

neej anus. je zegt dat valverde een groot renner is en hij daarom niet hoeft aan te vallen, want dat hoeft niet bij zijn kwaliteiten en ik noem quintana die op zijn leeftijd een al minimaal zo indrukwekkende erelijst heeft en dat is een lafaard. had net zo goed een andere renner kunnen zijn, alleen focus jij je altijd op quintana. dus kan ik moeilijk met een ander voorbeeld komen als je het altijd alleen maar over quintana hebt als lafaard.

Edited by den zwartjoekel

52 minuten geleden zei AngliVentoux:

Heerlijk inderdaad :lachen: 

Maar ben wel benieuwd @den zwartjoekel, is drugs hét gespreksonderwerp in de lerarenkamer? 

En ik geloof niet dat mensen van 40+ aan de drugs zitten, of toch wel? Want meer dan de helft van de leraren is toch boven die leeftijd sowieso?

welneej man. die zijn/gaan allemaal met pensioen. er zitten juist weinig in van die tussenleeftijd. ze zijn of 60 plus, of onder de 35.

1 uur geleden zei AngliVentoux:

Heerlijk inderdaad :lachen: 

Maar ben wel benieuwd @den zwartjoekel, is drugs hét gespreksonderwerp in de lerarenkamer? 

En ik geloof niet dat mensen van 40+ aan de drugs zitten, of toch wel? Want meer dan de helft van de leraren is toch boven die leeftijd sowieso?

Ik ken wel mensen van 40+ die wiet roken. Mdma ofzo geen idee, er zullen vast van die gekke figuren rondlopen.

Ja maar leraren? En wiet is weinig speciaals aan, dat kan ik me ook wel voorstellen bij die 40+ ers.

3 minuten geleden zei AngliVentoux:

Ja maar leraren? En wiet is weinig speciaals aan, dat kan ik me ook wel voorstellen bij die 40+ ers.

Leraren zijn miserabele mensen die hun eigen dromen niet konden waarmaken en nu hopen dat een stel kutkinderen verder geraken dan zijzelf. Een mens zou voor minder zijn toevlucht zoeken in verdovende middelen. 

Behalve een in Urans bek gefotoshopte piemel

Altijd vervelend als dat op een foto van hem ontbreekt :(

3 uur geleden zei Luuk.:

Ik ken wel mensen van 40+ die wiet roken. Mdma ofzo geen idee, er zullen vast van die gekke figuren rondlopen.

Mensen die in de jaren '90 naar housefeesten gingen zijn nu rond de 40. Die hun zak coke gaat even lang mee als fiets zijn zak bloemsuiker.

Valverdes erelijst op zn 28ste was trouwens angstaanjagend.

16 uur geleden zei den zwartjoekel:

neej anus. je zegt dat valverde een groot renner is en hij daarom niet hoeft aan te vallen, want dat hoeft niet bij zijn kwaliteiten en ik noem quintana die op zijn leeftijd een al minimaal zo indrukwekkende erelijst heeft en dat is een lafaard. had net zo goed een andere renner kunnen zijn, alleen focus jij je altijd op quintana. dus kan ik moeilijk met een ander voorbeeld komen als je het altijd alleen maar over quintana hebt als lafaard.

ik focus zoveel op quintana omdat jij hem vergelijkt met grootheden zoals pantani, wat gewoon belachelijk is

Tom Boonen was in 2005 al wereldkampioen, wat had Quintana al gepresteerd in 2005? Juist ja, helemaal niks ;c 

Trouwens Quintana is een leeftijdsgenoot van me, het zou m'n grootvader kunnen zijn.

En ik zeg je eerlijk, ik demarreer kwieker dan 'm. Gisteren nog, drie bier op zeg maar een kwartier. Daar gaat ie zei de barman. 

Edited by Pilsudski

1 uur geleden zei Pilsudski:

Tom Boonen was in 2005 al wereldkampioen, wat had Quintana al gepresteerd in 2005? Juist ja, helemaal niks ;c 

beetje coca plukken idd

5 uur geleden zei Pilsudski:

Trouwens Quintana is een leeftijdsgenoot van me, het zou m'n grootvader kunnen zijn.

En ik zeg je eerlijk, ik demarreer kwieker dan 'm. Gisteren nog, drie bier op zeg maar een kwartier. Daar gaat ie zei de barman. 

Niet nog iets met een rectaal ingebrachte barstoelpoot, pils :(?

Dit was net een Fiets-imitatie

m'n anus is reeds een maand hors service :( ik dacht dat het ging, ik dacht dat het kon... 

RANG RANG RANG RANG

Op 4-10-2018 om 17:38 zei den zwartjoekel:

Maar quintana's erelijst is dus in de verste verte niet te vergelijken met die van valverde he anus! En dan kan je wel zeggen dat het bij quintana van voor zijn 26e is, maar na zijn 26e heeft hij nix meer gepresteerd..terwijl valverde gewoon pas vanaf zijn 26e zijn palmares bijeen gefiets heeft, anus!

;)

als bultje blond was en dubbel d had, zou ik hem zooooo hard palen he.

om daarna mn lout af te vegen aan het gordijn.

simpel

omdat dom ook lekker wegneukt