• 0
Sign in to follow this  
wigginsfroome

PCM 2017 toegevoegde shirts werken niet

Question

Hi,

Ik heb vanwege dat ik het mooier vind op LeGrupetto kampioenen shirts en leiderstruien gevonden en toegevoegd aan pcm, maar als ik een race rijd, dan laden de meeste niet. De enige die werkt is de kampioenentrui van Navardauskas, maar de rest waaronder ook leiderstruien van grote rondes laden niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? (ik download ze vanaf FireFox, misschien dat het daaraan ligt.)

WigginsFroome

8 answers to this question

• 0

Het is belangrijk dat de bestandsnamen overeenkomen met de codes in de database. Dus in principe zouden bestanden die je overschrijft wel gewoon vervangen moeten worden. (in dat geval even checken of je niet met een andere resolutie te maken hebt). Bij extra shirts is het wel belangrijk om te checken dat de koers of ploeg-code in de db dus overeenkomt (of überhaupt aanwezig is).

• 0

Ik zou het werkelijk waar echt niet weten dan, zeker als de shirts 100% 2017-compatible zijn.

Naast de bestandsnamen moeten de namen van de mapjes waarin de tenues zitten (per ploeg) ook overeenkomen met de codes in de DB. Die zou je nog kunnen checken. Anders wellicht 'alle' tabellen langsgaan of je iets kan vinden wat aan die bestandjes gekoppeld kan zijn.

• 0
4 minuten geleden zei tinyriconen:

Ik zou het werkelijk waar echt niet weten dan, zeker als de shirts 100% 2017-compatible zijn.

Naast de bestandsnamen moeten de namen van de mapjes waarin de tenues zitten (per ploeg) ook overeenkomen met de codes in de DB. Die zou je nog kunnen checken. Anders wellicht 'alle' tabellen langsgaan of je iets kan vinden wat aan die bestandjes gekoppeld kan zijn.

Ik dacht ook aan de resolutie in eerste instantie. Kan je anders de bestandsnaam van de shirts zeggen en de bestandsnaam die je genoemd heb in de cdb?

• 0
Op ‎3‎-‎11‎-‎2018 om 12:10 zei wigginsfroome:

@Sem @tinyriconen

De resolutie heeft de grootte zoals het hoort. De bestandsnaam is ors en in de db is het ook ors. (dit geldt ook voor andere ploegen.)

Ors? @tinyriconen in mijn tijd was het nog PNG toch?

• 0

Ik denk dat dat niet om de extensie gaat, maar om de 'titel' van de ploeg die in de bestandsnaam en db overeen moet komen.
Een .ors-bestand zou een soort audio/data iets zijn (denk ik na wat Googlen althans ;)

• 0

@tinyriconen
De bestandsnaam in de db komt overeen met wat in de map staat, dus daar ligt het niet aan. Heb wel op mijn pc dat als ik iets download hij denk ik niet het hele bestand download, maar alleen de naam etc. Wat ik hiermee bedoel is dat het gedownloade bestand niet valt te openen in paint.net, dus denk dat het daaraan ligt.