Danny

[Focus] Nieuwe Releases Songfestival

329 posts in this topic

Ah ja dat lees ik nu ook in de beginpost van Danny. Na deze ronde herbekijk ik dan de puntentelling!

Ik vind dat nummer van polska en die russen echt goud, dat is mijn soort pauper muziek haha. Whitesnake heerlijke rock, daar kan ik ook echt van genieten. Zelf denk ik dat mijn nummer niet super hoog eindigt, omdat vrouwelijke rappers doorgaans toch minder scoren al vind ik het nummer zelf wel echt heel goed.  Wat denken jullie van je eigen nummer in dit speel veld?

5 uur geleden zei Lehmay:

Ik vind dat nummer van polska en die russen echt goud, dat is mijn soort pauper muziek haha. Whitesnake heerlijke rock, daar kan ik ook echt van genieten. Zelf denk ik dat mijn nummer niet super hoog eindigt, omdat vrouwelijke rappers doorgaans toch minder scoren al vind ik het nummer zelf wel echt heel goed.  Wat denken jullie van je eigen nummer in dit speel veld?

Kansloos op wellicht een enkele liefhebber van hardstyle na :vork:

Op 13-3-2019 om 16:12 zei Lehmay:

Paar punten, lage middenmoot. Maar ik kan m'n eigen nummers vaak totaal niet inschatten in dit speelveld.

Edited by freire28

Weer geen geweldige ronde. Ik wil @levi credits geven voor zijn originele inzending. Het lied was best wel prima, hoewel ik het zelf nooit zou opzetten. @freire28, met overduidelijk de beste inzending van deze ronde (exclusief mijn nummer dan). @Danny, ik vond dit nummer van Darude tegenvallen. Te songfestivalachtig, wel zal dit nummer toch aardig wat punten krijgen. @Jeis, met een prima nummertje, kan zeker op een mooi puntenaantal krijgen. Het lied van @Siempie is natuurlijk ontzettend slecht, maar daarom ook wel grappig om eens op te zetten, kan zeker op een aantal punten rekenen. @Mark0174 met een festival/feestnummer. Op zich wel leuk voor een keertje op een feestje, maar niet op een rustige, normale donderdagavond toch niet echt mijn favoriet. Daarnaast vind ik het nummer van @wielermannetjeeen beetje dertien uit een dozijn. Het is niet slecht, wel standaard. Voor de rest van deze ronde vond ik de nummers niet echt wat of echt helemaal niks. Dit zorgde er wel voor dat ik opnieuw nummers punten moest geven die ik eigenlijk helemaal geen punten wil geven, dat geldt dan met name voor de laatste drie nummers in mijn lijst. Ik ben dus wel voor een verandering in het puntensysteem. 

Ik verwacht trouwens niet dat mijn nummer ook maar een beetje mee gaat doen om de overwinning hier, maar goed imo wel de beste inzending van deze ronde. 

1 uur geleden zei aron24:

Dit zorgde er wel voor dat ik opnieuw nummers punten moest geven die ik eigenlijk helemaal geen punten wil geven, dat geldt dan met name voor de laatste drie nummers in mijn lijst. Ik ben dus wel voor een verandering in het puntensysteem. 

Ik stelde het idd ook voor om random stemmen te voorkomen. Als er voor mensen teveel nummers zijn die ze precies even leuk vinden, dan kan het een oplossing zijn om minder nummers punten te geven.

Op 9-3-2019 om 18:40 zei Luuk.:

Na deze ronde wordt een totaalklassement opgemaakt toch?

Ah ok, dat had ik even gemist.

De nummers van deze ronde ga ik later nog eens beluisteren. Ik ben benieuwd!

Niet echt een maand naar mijn smaak dit vrees ik. Mark1987, Jimski, Suig en Luuk gaan sowieso wel punten krijgen van mij. De rest zal ik nog een tweede keer moeten beluisteren.

18 uur geleden zei aron24:

Daarnaast vind ik het nummer van @wielermannetjeeen beetje dertien uit een dozijn. Het is niet slecht, wel standaard.

Ben ik het met je eens, maar dat heb ik ook gekozen bij gebrek aan beter. :) 

Ik moet zeggen dat ik dit een zeer leuke ronde vond met veel interessante nummers en verschillende genres. Vond het moeilijk om compleet verschillende genres (die ik leuk vond) te ranken.