Danny

[Focus] Nieuwe Releases Songfestival

62 posts in this topic

Klinkt op eerste gezicht aardig, maar nu ik zit te kijken wanneer de nieuwste nummers die bij mij nu een beetje blijven hangen zijn gereleased, blijken die allemaal uit september te zijn... Helaas. Als werkende vader heb ik gewoon niet de tijd om alle nieuwe releases meteen te beluisteren...

1 uur geleden zei Dahls:

Klinkt op eerste gezicht aardig, maar nu ik zit te kijken wanneer de nieuwste nummers die bij mij nu een beetje blijven hangen zijn gereleased, blijken die allemaal uit september te zijn... Helaas. Als werkende vader heb ik gewoon niet de tijd om alle nieuwe releases meteen te beluisteren...

Als je spotify gebruikt is de release radar een handige playlist om relevante nieuwe dingen te vinden die gebaseerd zijn op jouw muzieksmaak

Interessant dit. Ik doe zeker mee. Het is nummer is voor mij geen moeilijke overigens. :rolleyes:

3 uur geleden zei Cyril:

Als je spotify gebruikt is de release radar een handige playlist om relevante nieuwe dingen te vinden die gebaseerd zijn op jouw muzieksmaak

Dat is inderdaad een playlist die ik hartstochtelijk negeer. Ik kan doorgaans niet meer het geduld opbrengen om me twee uur aan allerlei onbekende liedjes bloot te stellen, waarvan velen sowieso nooit zullen beklijven. Ik laat de voorselectie wel maken door de samenstellers van de Graadmeter, de Free40, de Afrekening en een Duitse indie trendchart.

Dat meng ik dan door m'n eigen collectie en zo duurt het dus twee à drie maanden voor een nieuw liedje bij mij binnendringt. 

Dit is best lastig, daarom ook leuk. Maar ik doe wel mee

Tag me maar als het begint. Ik zit nog wel weinig op het forum

18 uur geleden zei Jodelaar:

Tag me maar als het begint. Ik zit nog wel weinig op het forum

Het begint aanstaande donderdagavond ;)

Dank allemaal voor de interesse! Heb op dit moment al 9 inzendingen binnen (van mijzelf, @wielermannetje, @levi, @Cyril, @aron24, @Stijn_D-V @Jeis@Michiel910715 en @Stinooo) en nog eens 6 mensen doen (waarschijnlijk) mee maar hebben nog niks ingestuurd. Ik verwacht dat dit aantal nog gaat groeien dus ik ben positief dat de eerste ronden sowieso door kan gaan komende donderdag :)

Edited by Danny

Leuk @Danny! Ik ben enthousiast en doe mee! Wordt wel lastig voor al die old music fappers. Ik hoop wel eens hoge klasseringen te hebben , dat is weinig gelukt tijdens het Focus songfestival.
En  @suigfdhuibsyret ik ga meedoen,  dus dan wil jij vast ook  :blowjob:

Edited by freire28

is 250 woorden niet een klein beetje te veel? En is er een marge rondom Oktober? Meeste nieuwe nummers die ik luister zijn net iets ouder dan 1 maand. xD 

Edited by freire28

1 uur geleden zei freire28:

is 250 woorden niet een klein beetje te veel? En is er een marge rondom Oktober? Meeste nieuwe nummers die ik luister zijn net iets ouder dan 1 maand. xD 

Dat is ongeveer gekijk aan mijn blogposts dus vond ik wel een goed getal. Maar niemand tot nu toe schrijft zo'n groot stuk.

En nee, hij moet echt tussen 1 oktober en 31 oktober uitgebracht zijn. Echter, mochten jullie dit een goed idee vinden, dan start ik de volgende editie op de 7e in plaats van de 1e, zodat de nummers aan het einde van de maand nog ruimte krijgen om zich te ontpoppen bekendheid krijgen

Verder kan ik jullie mededelen dat het aantal nu op 13 staat! Ik verwelkom @Evert, @Luuk., @Stefanvk en @suigfdhuibsyret!

5 man hebben (waarschijnlijk) toegezegd, of hebben nog niks ingestuurd, dus als die ook nog meedoen dan vind ik 18 al een mooi getal om mee te beginnen :)

Vandaag wederom 3 namen toe kunnen voegen aan de lijst. Ik verwelkom @Mark0174, @Dahls en @Mark1987!

Nog steeds drie man die hebben toegezegd, en daarmee zouden we op 19 komen :)

Dus @Aaron, @Jodelaar, @freire28 en alle anderen die nog van plan zijn om mee te doen. Jullie hebben tot overmorgen 18:00!

Vandaag hebben we @Rubennn aan het lijstje toe kunnen voegen, wat de teller op 17 brengt :D

Morgen de laatste dag om je in te schrijven. Jullie hebben tot 18:00 uur!

Ik verleng de deadline tot vanavond 23:59, aangezien ik nog nieuwe nummers moet krijgen van @Siempie en @Aaron, omdat de nummers die zij kozen al gekozen waren en zij dus een nieuwe moeten kiezen. Verder moet @Jodelaar nog een nummer kiezen uit zijn lijstje. Ik ben vandaag de hele dag niet online geweest dus heb geen tijd meer gehad om voor de deadline te reageren, vandaar de korte verlening.

Maar goed, wie zijn er nog meer bijgekomen. Wel, het zijn @Dinoow en @freire28, waarmee de teller op 19 geaccepteerde inzendingen staat, en als bovengenoemde drie nog voor middernacht reageren, kunnen we nog op 22 komen :)

Edited by Danny