levi

[FOCUS] Travel The World

595 posts in this topic

dkn0s0pqwt.png

Finales: tweede beschrijving 

Jeis durfde al een poging te wagen en dat bleek een goede keuze! Het was inderdaad Aras Özbiliz, die bij Willem II speelt. Bij de andere 3 wedstrijden is er nog geen beslissing gevallen. Dit zijn de tweede beschrijvingen!

@Michal Kwiatek vs. @Mark0174 : Ik reed toen terug Jerevan. Velen denken dat het ongeluk een moordaanslag was...
@Erik vs. @Mark1987 : Ik ben geboren in Tblisi. 
@aron24 va. @Luuk. : '
yé-yé' muziek is helemaal mijn ding!

Citaat

Ik reed toen terug Jerevan

Bedoel je dat die persoon terug reed naar Jerevan of terug uit Jerevan? @levi

Ga het risico maar wagen zonder antwoord daarop: Paruyr Sevak is de man die je zoekt volgens mij

dkn0s0pqwt.png

Finales : derde beschrijving 

We zochten inderdaad Paruyr Sevak en Sergei Parajanov! Daarmee is Michal Kwiatek de glansrijke winnaar van deze opdracht en verzekert Mark1987 zich van plek 5. Nog 2 mensen zijn bezig. Hopelijk wordt het nu een stuk makkelijker voor ze!

@aron24 vs. @Luuk. : Mijn vader is in Frankrijk geboren, maar had een Bulgaarse moeder en een Armeense vader. 'yé-yé' muziek is helemaal mijn ding! Ik was jarenlang getrouwd met Johnny Hallyday.

Sylvie Vartan

dkn0s0pqwt.png

Individuele proef: Uitslag

Ook Luuk. heeft het juiste antwoord gegeven en dat betekent alle plaatsen nu vast liggen!

1. @Michal Kwiatek (+360)
  2. @Mark0174 (+150)
  3. @Jeis (+100)
  4. @Stefanvk (+70)
  5. @Mark1987 (+50)
  6. @Erik (+30)
  7. @Luuk. (+15)
  8. @aron24 (+0)

In het algemeen klassement heeft Michal Kwiatek zijn leidende positie flink verstevigd.
Ondanks het verlies in de finale, heeft Mark0174 een goede aflevering gedraaid. Hij vindt zichzelf ineens terug op plaats 2, waardoor deze Feyenoorder ook nog eens mag meedoen aan de winnaarsopdracht.
Jeis zakt een plekje naar onder.
Voor Aron verliep deze aflevering teleurstellend met twee keer een laatste plaats. Desondanks ontloopt hij de eliminatieopdracht, omdat hij met een mooie voorsprong deze aflevering begon.
Mark1987 zoekt zijn gebruikelijke plekje voor de eliminatiestreep op.
Helaas voor Erik, Luuk en Stefan zitten zij net achter die streep. Morgenochtend zal ik de eliminatieopdracht plaatsen. Voor nu; geniet van jullie laatste dagen in Armenië! 

llefz1zw.png

Ach ja, kan gebeuren. Wel jammer dat MK zo tering veel punten pakt in 1 aflevering.

48 minuten geleden zei aron24:

Ach ja, kan gebeuren. Wel jammer dat MK zo tering veel punten pakt in 1 aflevering.

Gelukkig gaat het puntenaantal wat je kunt verdienen ieder spel steeds verder omhoog. 

1 uur geleden zei levi:

Mark1987 zoekt zijn gebruikelijke plekje voor de eliminatiestreep op.

Ja bizar hoevaak ben ik al 3 na laatste geweest? Nog steeds geen eliminatieopdracht gehad. 

dkn0s0pqwt.png

Eliminatieopdracht

Welkom @Erik, @Luuk. en @Stefanvk bij deze eliminatie opdracht. Dit keer gaan we niet de markt op, maar laat ik jullie een nachtje slapen in een hotel. Aan twee mensen heb ik gevraagd hoeveel euro een nachtje slapen in deze kamer kost. Dat is dus ook de vraag jullie.!Natuurlijk kunnen jullie je afwijking weer verkleinen met maximaal 80%, door de quiz te maken. Degene die deze opdracht het beste doet, krijgt 80 bonuspunten. De slechtste moet helaas het spel verlaten. De deadline is dinsdag 19 maart 23.59 uur. Veel succes en geniet van de kamer!

cnbg5de.png

nlog32yo0u4t.png

Winnaarsopdracht

@Michal Kwiatek en @Mark0174 jullie hoeven alleen de quiz te maken hierboven. Degene die meeste antwoorden goed heeft, verdient 80 bonuspunten. Bij een gelijke stand, geldt wie hem het eerste heeft ingeleverd. Succes!

Edited by levi