levi

[FOCUS] Travel The World

253 posts in this topic

Die Kwiatek gaat dus veel te goed he. 

ag3g8jx3l.png

Individuele proef

Reizigers,

Zoals eerder gezegd, gaan jullie de kerstdagen lekker met elkaar vieren! Ik heb dit luxe chaletje voor jullie afgehuurd waar jullie tot en met Tweede Kerstdag jezelf mogen uitleven met lekker eten en van alles en nog kunnen doen!

Afbeeldingsresultaat voor canada cabin christmas

De individuele opdracht is een redelijk relaxte, die jullie elke dag even tussendoor kunnen doen. De komende dagen liggen er elke dag zes enveloppen op tafel. Op elke enveloppe staat een Canadese naam. Elke dag mogen jullie een van die zes kaarten kiezen en openmaken. Daarin zit een teken die met kerst te maken heeft. Er zijn zes verschillende tekens: Een kerstmuts, rendier, kaars, sneeuwpop, kerstboom en een ster.

Elk teken wat in de enveloppe zit, levert je een klein aantal euro’s of centen op. Hoeveel, hangt er van af welk teken je pakt. Een ster is het meest waardevol en een kerstmuts het minst. Het grote geld valt echter verdienen bij de combinaties. Als je zes dagen achter elkaar een ster hebt, levert je dat de jackpot op van 100.000 euro! Die kans is natuurlijk uiterst klein, maar er zijn gelukkig genoeg andere combinaties die je geld opleveren! Hieronder het hele prijzenschema:

iog1m51n6e1.png

Degene die na tweede kerstdag het meeste geld heeft binnengehaald via de ‘Travel Kerstkalender’ wint de opdracht en krijgt 40 punten! Voor de rest valt er dan nog 18-14-11-9-7-5-3-2-1-0 punten te verdelen.

In een notendop:

-        Van 21 december tot en met 26 december mag je elke dag tussen 00.00 uur tot 23.59 uur in het topic een van de zes namen noemen, die in het onderste schema bij die dag staan aangegeven. Als je te laat of te vroeg een naam noemt, telt dat teken niet meer voor je mee. Ook als je een naam van de verkeerde dag pakt, telt die niet meer mee.

eg4vcqs9k70y.png

Heel veel succes!

@aron24 @Jimski @Michal Kwiatek @Stefanvk @Erik @Lukylukker @Luuk. @Cyril @Mark0174 @Mark1987 @Jeis

De december krasloten. Geniaal. 

Madison

Sophia

Ik wilde Sophia :(

Olivier dan maar

Mooi om te zien dat #TeamLeuven zo fanatiek is (ook al gaat het er niet om wie de snelste is bij deze opdracht)! :) Als deze dag voorbij is, zal ik onthullen wat er bij iedereen in het eerste hokje zat!

18 minuten geleden zei Jeis:

Ik wilde Sophia :(

Olivier dan maar

Dat mag ook. Je hoeft niet per se een andere naam te pakken. Voor mijn part pakt iedereen dezelfde naam, maar of dat heel slim is, moeten jullie zelf bedenken :P 

Ooooh boeit eign niet inderdaad haha

Ah ook echt, er zijn meer dan 6 spelers. Nee laat maar bij Olivier nu

Ugh doet maar den Xavier voor ronde 2

Jade